Pregled bibliografske jedinice broj: 595219
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj
(Political marketing and its application in election campaigns in Croatia)
Autori
Turkalj, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
64
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Politički marketing; Izborna kampanja; Republika Hrvatska
(Political marketing; Election campaigns; Croatia)
Sažetak
Svrha rada je istražiti korištenje marketinških aktivnosti u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj kao način poboljšanja prodaje ideja, stavova i vrijednosti političkih stranaka ili kandidata, a ciljevi rada su utvrditi sredstva masovne komunikacije u Republici Hrvatskoj putem kojih se političke poruke prenose javnosti, odnosno biračima te prikazati vrste izbornih kampanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka