Pregled bibliografske jedinice broj: 595210
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
(Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor)
Autori
Kubura, Emina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
55
Mentor
First, Ivana
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Upravljanje; Marketing; Percepcija proizvoda; Utjecaj
(Managing; Marketing; Product perceptions; Influence)
Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke upravljanja mirisom kao sastavnog dijela ambijenta u kojem se proizvod nalazi te utjecaj koji ima njegova prisutnost na percepciju kupca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka