Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595210

Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa


Kubura, Emina
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 595210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
(Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor)

Autori
Kubura, Emina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2012

Stranica
55

Mentor
First, Ivana

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Upravljanje; Marketing; Percepcija proizvoda; Utjecaj
(Managing; Marketing; Product perceptions; Influence)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke upravljanja mirisom kao sastavnog dijela ambijenta u kojem se proizvod nalazi te utjecaj koji ima njegova prisutnost na percepciju kupca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kubura, Emina
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Kubura, E. (2012) 'Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kubura, Emina}, year = {2012}, pages = {55}, keywords = {Upravljanje, Marketing, Percepcija proizvoda, Utjecaj}, title = {Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa}, keyword = {Upravljanje, Marketing, Percepcija proizvoda, Utjecaj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kubura, Emina}, year = {2012}, pages = {55}, keywords = {Managing, Marketing, Product perceptions, Influence}, title = {Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor}, keyword = {Managing, Marketing, Product perceptions, Influence}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font