Pregled bibliografske jedinice broj: 595081
Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d.
Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d.
(Internal marketing - The case of Ericsson Nikola Tesla)
Autori
Ojurović, Iris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
interni marketing; Ericsson Nikola Tesla
(internal marketing; Ericsson Nikola Tesla)
Sažetak
Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o internom marketingu u svrhu boljeg razumijevanja njegove uloge i važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima. Na temelju navedenog problema postavljeni su i osnovni ciljevi rada koji su: • definiranje internog marketinga • analiziranje dostupnih izvora o ulozi i važnosti internog marketinga za različite aspekte poslovanja poduzeća • analiziranje primjene internog marketinga u poduzeću Ericsson Nikola Tesla d.d. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gospodina mr. sc. Stanislava Marušića iz Korporativnih komunikacija Ericssona Nikole Tesle.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija