Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595069

Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske


Čorak, Sanda; Boranić Živoder, Snježana
Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske // Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova / Ateljević, Jovo (ur.).
Lahti: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 40-52 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 595069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske
(Destination marketing and management : the case of Croatia)

Autori
Čorak, Sanda ; Boranić Živoder, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova / Ateljević, Jovo - Lahti : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012, 40-52

ISBN
978-9958-0912-0-9

Skup
Naučno-stručna konferencija "Razvoj kompetentnih ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" (12 ; 2012)

Mjesto i datum
Jahorina, Bosna i Hercegovina, 28.03.2012. - 31.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
destinacijski menadžment; interesne skupine; suradnja; marketing; Hrvatska; turističke zajednice
(destination management; stakeholders; cooperation; marketing; Croatia; tourism offices)

Sažetak
Kako bi destinacija, kao integralni dio turističkog proizvoda, odgovorila na potrebe suvremenog turističkog tržišta potrebno je uspostaviti učinkoviti destinacijski menadžment. Međutim, zbog specifičnosti turističke ponude za čije su pojedine elemente odgovorni i javni i privatni sektor, destinacijski menadžment suočava se s nizom pitanja i izazova. Oni se ponajviše odnose na problem koordinacije između interesnih skupina, dijeljenja zajedničke vizije i prihvaćanja odgovornosti za uspjeh destinacije na sve konkurentnijem turističkom tržištu. Ovaj se rad bavi pitanjima destinacijskog menadžmenta u svijetu, te posebice problemima s kojima se, s time u vezi, susreću turističke organizacije u Hrvatskoj. Niska razina upravljanja turizmom u destinaciji identificirana je kao jedno od ograničavajućih faktora razvoja hrvatskog turizma na temelju više provedenih istraživanja. I u teoriji i u praksi postoje različiti pristupi tome kako organizirati destinacijski menadžment i ne postoje rješenja koja se jednostavno mogu primijeniti na sve turističke destinacije. Temelj učinkovitog destinacijskog menadžmenta je razvoj dobre suradnje između interesnih skupina u destinaciji te njihova spremnost za uključivanje i angažman u razvoju turizma. Ovaj rad je na iskustvima sustava turističkih zajednica u Hrvatskoj ukazao na moguće probleme, izazove i rješenja koja su moguća u cilju stvaranja učinkovitog i konkurentnog destinacijskog marketinga i menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čorak, Sanda; Boranić Živoder, Snježana
Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske // Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova / Ateljević, Jovo (ur.).
Lahti: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 40-52 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čorak, S. & Boranić Živoder, S. (2012) Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske. U: Ateljević, J. (ur.)Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova.
@article{article, author = {\v{C}orak, Sanda and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana}, editor = {Ateljevi\'{c}, J.}, year = {2012}, pages = {40-52}, keywords = {destinacijski menad\v{z}ment, interesne skupine, suradnja, marketing, Hrvatska, turisti\v{c}ke zajednice}, isbn = {978-9958-0912-0-9}, title = {Destinacijski marketing i menad\v{z}ment : iskustva Hrvatske}, keyword = {destinacijski menad\v{z}ment, interesne skupine, suradnja, marketing, Hrvatska, turisti\v{c}ke zajednice}, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu}, publisherplace = {Jahorina, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{C}orak, Sanda and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana}, editor = {Ateljevi\'{c}, J.}, year = {2012}, pages = {40-52}, keywords = {destination management, stakeholders, cooperation, marketing, Croatia, tourism offices}, isbn = {978-9958-0912-0-9}, title = {Destination marketing and management : the case of Croatia}, keyword = {destination management, stakeholders, cooperation, marketing, Croatia, tourism offices}, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu}, publisherplace = {Jahorina, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font