Pregled bibliografske jedinice broj: 594582
Zašto studenti na nematematičkim fakultetima trebaju dokaze i zašto mnogi misle drugačije?
Zašto studenti na nematematičkim fakultetima trebaju dokaze i zašto mnogi misle drugačije? // Matematika i IKT / Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 14-17 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 594582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto studenti na nematematičkim fakultetima trebaju dokaze i zašto mnogi misle drugačije?
(Why students at non-mathematical faculties need mathematical proof and why many people think different?)
Autori
Divjak, Blaženka ; Žugec, Petra ; Brumec, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Matematika i IKT
/ Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 14-17
ISBN
978-953-6071-36-4
Skup
Matematika i IKT
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 19.09.2012. - 20.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dokaz; pedagogija; nematematički fakulteti
(proof; pedagogy; non-mathematical study programs)
Sažetak
Dokaz je važan katalizator u razvoju apstraktnog i logičkog razmišljanja. To su poželjne osobine svih studenata, a ne samo matematičara. Vođeni ovakvim razmišljanjem, počeli smo se baviti ovom temom, s naglaskom na prenosti koje imaju studenti na Fakuletu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu. Proveli smo istraživanje u dva navrata te smo analizirali dobivene podatke u svrhu uočavanja studentskih prepreka i problema sa dokazima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0372785-0892 - Diferencijalna geometrija prostora s degeneriranim i indefinitnim metrikama (Divjak, Blaženka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin