Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 594190

Klub malo ispod koljena-Politički marketing


Božičević, Ivan; Zoraja, Branimir
Klub malo ispod koljena-Politički marketing / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 1997


CROSBI ID: 594190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Klub malo ispod koljena-Politički marketing
(Political Marketing)

Autori
Božičević, Ivan ; Zoraja, Branimir

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Hrvatsko komunikološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
1997

Stranica
208

ISBN
953-6226-51-0

Ključne riječi
politički marketing; promidžba; politička stranka; kampanja
(political marketing; political party; communication)

Sažetak
Udžbenik analizira teorijska izvorišta političkog marketinga, ustrojstvo političke stranke te imidž političke stranke. Opisuje se rad na terenu i provedba političke kampanje te predviđaju granice političke promidžbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Božičević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božičević, Ivan; Zoraja, Branimir
Klub malo ispod koljena-Politički marketing / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 1997
Plenković, M. (ur.) (1997) Klub malo ispod koljena-Politički marketing. Zagreb. Hrvatsko komunikološko društvo.
@unknown{unknown, author = {Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Ivan and Zoraja, Branimir}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {1997}, pages = {208}, keywords = {politi\v{c}ki marketing, promid\v{z}ba, politi\v{c}ka stranka, kampanja}, isbn = {953-6226-51-0}, title = {Klub malo ispod koljena-Politi\v{c}ki marketing}, keyword = {politi\v{c}ki marketing, promid\v{z}ba, politi\v{c}ka stranka, kampanja}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Ivan and Zoraja, Branimir}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {1997}, pages = {208}, keywords = {political marketing, political party, communication}, isbn = {953-6226-51-0}, title = {Political Marketing}, keyword = {political marketing, political party, communication}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font