Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 593559

Korištenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom životom kod srednjoškolaca


Liber, Barbara
Korištenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom životom kod srednjoškolaca, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 593559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom životom kod srednjoškolaca
(Facebook usage and its relation to loneliness and life satisfaction at high school students)

Autori
Liber, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
11.07

Godina
2012

Stranica
47

Mentor
Brajša-Žganec, Andreja

Ključne riječi
Usamljenost; opće zadovoljstvo životom; zadovoljstvo određenim aspektima života; korištenje Facebook-a
(loneliness; general life satisfaction; satisfaction with certain aspects of life; Facebook usage)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike u usamljenosti, općem zadovoljstvu životom te određenim aspektima zadovoljstva životom s obzirom na različite aspekte korištenja Facebook-a, zatim ispitati povezanosti između usamljenosti i općeg zadovoljstva životom te ispitati razlike u samoprocjeni usamljenosti i općem zadovoljstvu životom s obzirom na sociodemografske karakteristike. Istraživanje je provedeno na uzorku od 210 učenika (146 učenica i 64 učenika) jedne srednje škole u Varaždinu i jedne srednje škole u Slavonskom Brodu. Sudionici su ispunili Kratku multidimenzionalnu skalu zadovoljstva životom (Seligson, Huebner i Valois, 2003), Skalu usamljenosti (Russell, 1996) i Upitnik o korištenju Facebook-a. Rezultati su pokazali da postoji razlika u usamljenosti s obzirom na broj prijatelja na Facebook-u, postotak prijatelja koje korisnik nikad nije upoznao te koristi li korisnik druge društvene mreže. Srednjoškolci se razlikuju u samoprocjeni općeg zadovoljstva životom, ali samo s obzirom na broj prijatelja na Facebook-u. Dobivena je značajna negativna povezanost između usamljenosti i općeg zadovoljstva životom. Razlika u općem zadovoljstvu životom s obzirom na sociodemografske karakteristike učenika dobivena je samo s obzirom spol.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941558-1527 - Odrednice roditeljstva, obiteljski odnosi i psihosocijalna dobrobit djece (Raboteg-Šarić, Zora, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Liber, Barbara
Korištenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom životom kod srednjoškolaca, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
Liber, B. (2012) 'Korištenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom životom kod srednjoškolaca', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Liber, Barbara}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {Usamljenost, op\'{c}e zadovoljstvo \v{z}ivotom, zadovoljstvo odre\djenim aspektima \v{z}ivota, kori\v{s}tenje Facebook-a}, title = {Kori\v{s}tenje Facebook-a, te njegova povezanost s usamljenosti i zadovoljstvom \v{z}ivotom kod srednjo\v{s}kolaca}, keyword = {Usamljenost, op\'{c}e zadovoljstvo \v{z}ivotom, zadovoljstvo odre\djenim aspektima \v{z}ivota, kori\v{s}tenje Facebook-a}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Liber, Barbara}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {loneliness, general life satisfaction, satisfaction with certain aspects of life, Facebook usage}, title = {Facebook usage and its relation to loneliness and life satisfaction at high school students}, keyword = {loneliness, general life satisfaction, satisfaction with certain aspects of life, Facebook usage}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font