Pregled bibliografske jedinice broj: 59339
Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja
Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja, 1999., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja
(Self-estimation of relations between students the same age in special conditions and in corelation with conditions of living)
Autori
Gal, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
1999
Stranica
36
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Neposredni voditelj
Žic,Ana.Marija
Ključne riječi
Samoprocjena odnosa;posebni uvjeti školovanja
(self-estimate of relations;special conditions of education)
Sažetak
U ovom radu bit će uspoređena samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja na Skali procjene učenika:Dom;Skali procjene učenika:škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci s obzirom da li dijete živi u cjelovitoj ili necjelovitoj obitelji.Uzork čini 108 učenika usporenog kognitivnog razvoja smještenih u cjelovitim i necjelovitim obiteljima.Svi učenici su polaznici viših razreda(5.,6.,7.,i 8.razred).U svrhu istraživanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Rezultati pokazuju da se učenici samoprocjenjuju u odnosu na školu,vršnjake i na dom.Statistički značajna razlika pronađena je samo između varijabli cjelovitost tj.necjelovitost obitelji i samoprocjene učenika na Skali procjene učenika:Škola,dok je nema između varijabli cjelovitosti tj. necjelovitosti obitelji i samoprocjene učenika na Skalama procjene učenika:Dom i Vršnjaci.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(mentor)