Pregled bibliografske jedinice broj: 593328
Školski izostanci kao pedagoški i didaktički problem
Školski izostanci kao pedagoški i didaktički problem, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 593328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski izostanci kao pedagoški i didaktički problem
(School absenteeism as pedagogical and didactical problem)
Autori
Carev, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
17.09
Godina
2012
Stranica
34
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
školski izostanci; preopterećenost nastavnim sadržajem; ispitna anksioznost; prevencija izostanaka
(school absence; overload teaching content; test anxiety; prevention of school absences)
Sažetak
Fenomen ciljanog izbjegavanja nastave predmet je sve brojnijih istraživanja odgojnih znanosti. Iako je redovito pohađanje nastave zakonska obveza učenika, škole se svakodnevno susreću s rastućim brojem neopravdanih izostanaka. Sve značajnije izostajanje s nastave vodi konstataciji da škole ne zadovoljavaju odgojno - obrazovne potrebe današnje mladeži. Ispitivanja učenika o razlozima njihovih izostanaka pokazala su kako su najučestaliji razlozi bježanja s nastave dosada na satu, preopterećenost nastavnim gradivom i namjerno izbjegavanje loše ocjene (Bezinović, 2006 ; Markuš, 2005 ; Zrilić, 2008). Problem učeničkih izostanaka otvara pitanje karaktera i kvalitete hrvatskog školstva, na koje se pokušava odgovoriti usporedbom tradicionalne i suvremene obrazovne paradigme. S obzirom na to u radu je poseban naglasak stavljen na neke od mogućih smjernica za prevenciju izostanaka koje se temelje na implementaciji suvremenih pedagoških i didaktičkih modela u naš odgojno - obrazovni sustav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija