Pregled bibliografske jedinice broj: 593116
Zavičajni (čakavski) govor u razrednoj nastavi
Zavičajni (čakavski) govor u razrednoj nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61. (2012), 3; 289-304 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 593116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zavičajni (čakavski) govor u razrednoj nastavi
(Native (chakavian) dialect in elementary school primary grades)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka ; Prvulović, Petra
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61.
(2012), 3;
289-304
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
zavičajni (čakavski) govor; hrvatski jezik; nastava hrvatskoga jezika
(native (chakavian) dialect; Croatian language; Croatian language teaching)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o odnosu učitelja/učiteljica razredne nastave prema zavičajnom (čakavskom) govoru učenika i njegovanju zavičajnoga govora u mlađim razredima osnovne škole. Istraživanje je provedeno u osnovnim školama u Splitu i u Blatu i Veloj Luci na Korčuli 2011. godine. Iako je odnos učitelja prema zavičajnom idiomu pretežno pozitivan, što je i bila polazišna pretpostavka, čini se kako učitelji ipak nisu u potpunosti svjesni prednosti koje nosi uključivanje zavičajnog idioma u nastavu. U tom smislu ovo istraživanje upućuje na potrebu programski osmišljenog pristupa zavičajnom idiomu, na potrebu izrade zavičajnih čitanaka te na potrebu stručnog usavršavanja sadašnjih i sustavne izobrazbe budućih učitelja koja će pridonijeti tomu da zavičajni govor dobije mjesto u nastavi koje mu pripada po kulturološkim, didaktičkim, ali i sociolingvističkim razlozima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest, Periodical Acquisitions, Michigan
- Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing