Pregled bibliografske jedinice broj: 593092
Elektronsko obrazovanje u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika
Elektronsko obrazovanje u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika // Hrvatski, Vol. 9 (2009), 2; 9-29 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)
CROSBI ID: 593092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektronsko obrazovanje u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika
(E-learning in teaching Croatian as a second and foreign language)
Autori
Korljan, Josipa ; Škvorc, Boris
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) Vol. 9
(2009), 2;
9-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni, znanstveni
Ključne riječi
elektronsko obrazovanje; hrvatski kao drugi i strani jezik; konstruktivizam; Moodle; nove tehnologije
(e-learning; Croatian as a second and foreign language; constructivism)
Sažetak
Visoka učilišta sve češće u nastavu implementiraju metodu elektronskog obrazovanja, koristeći neko od edukacijskih programskih rješenja, što je u skladu s teorijskim konceptom konstruktivizma. Ovaj rad propituje mogućnost implementacije najpoznatijih edukacijskih programa – Moodle, Blackboard i Angel – ispituje njihove mogućnosti i bilježi komentare korisnika istovremeno ispitujući njihova ograničenja i mogućnosti koje se nude na razini kombiniranog korištenja u nastavi hrvatskog jezika. Rad propituje mogućnost upotrebe novih tehnologija u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika kao nadogradnju uvriježenim metodama učenja. U zadnjem dijelu rada ispituju se mogućnosti alternativnih metoda učenja hrvatskog na sveučilištima koja nemaju klasične lektorate i mogućnosti koje elektronsko obrazovanje pruža u takvom kontekstu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu