Pregled bibliografske jedinice broj: 593037
Agresivno i nasilno ponašanje kod djece predškolske dobi
Agresivno i nasilno ponašanje kod djece predškolske dobi // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici / Kolesarić, Vladimir ; Ručević, Silvija ; Šincek, Daniela (ur.).
Osijek, 2010. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 593037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Agresivno i nasilno ponašanje kod djece predškolske dobi
(Agresive and bullying behavior of preschool children)
Autori
Zuliani, Đeni ; Lazarić, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici
/ Kolesarić, Vladimir ; Ručević, Silvija ; Šincek, Daniela - Osijek, 2010, 82-82
ISBN
978-953-314-028-5
Skup
III. ZNANSTVENO-STRUČNI SKUP POSVEĆEN PITANJIMA NASILJA
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
agresivno i nasilno ponašanje ; socijalne vještine ;
(agressive and bullying behavior ; social skills)
Sažetak
Kada govorimo o dječjem nasilju tada se većinom misli na populaciju djece školske dobi, pa se i većina istraživanja odnosi upravo na školski kontekst. Ipak, prema zapažanjima nekih autora nasilno ponašanje započinje već u predškolskoj dobi, u školskoj se dobi nastavlja razvijati i doseže svoj maksimum između 13 i 15 godine. Poticaj ovom istraživanju je razmišljanje o prepoznavanju mogućih znakova nasilja u agresivnom, nasilnom i konfliktnom ponašanju kod djece predškolske dobi. Cilj ovog rada je na temelju procjena odgajatelja utvrditi da li i u kojoj mjeri djeca predškolske dobi manifestiraju neke od oblika nasilnog ili agresivnog ponašanja, načine kojima djeca rješavaju međusobne konflikte i reagiraju na nasilje, moguće spolne razlike u manifestaciji nasilnog i agresivnog ponašanja, načine na koje odgajatelji informiraju djecu o nasilju te stupanj spremnosti odgajatelja za takve intervencije i njihovu potrebu za dodatnom edukacijom. Rezultati istraživanja dat će bolju sliku o zastupljenosti agresivnog i nasilnog ponašanja među djecom predškolske dobi, njihovim načinima suočavanja i reagiranja na konflikte i nasilne situacije, te spremnosti i stručnosti odgajatelja za njihovo rješavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli