Pregled bibliografske jedinice broj: 592916
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 592916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište
(Explore the possibility of placement Starbucks products on the Croatian market)
Autori
Palmić, Loreta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
04.09
Godina
2012
Stranica
30
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Istraživanja; Plasiranje; Starbucks; Proizvodi; Tržište
(Explore; Placement; Starbucks; Products; Market)
Sažetak
Rad obrađuje temu procesa istraživanja tržišta za mogućnost uvođenja branda Starbucks na hrvatsko tržište. Cilj ovog rada je utvrditi ključne karakteristike za uvođenje novog proizvoda na tržište (u ovom slučaju već postojećeg). Svrha rada je istraživanje tržišta u Hrvatskoj o navikama ispijanja kave, a analizirati će se i marketinške koncepcije koje su pridonijele uspjehu Starbucks kompanije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka