Pregled bibliografske jedinice broj: 592909
Modni marketing u industriji odjeće u Hrvatskoj
Modni marketing u industriji odjeće u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 592909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modni marketing u industriji odjeće u Hrvatskoj
(Fashion marketing in the apparel industry in Croatia)
Autori
Hordov, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
06.02
Godina
2012
Stranica
152
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Modni marketing; Industrija odjeće
(Fashion marketing; Apparel industry)
Sažetak
Marketing u industriji odjeće vezan je uz pojam mode. Moda kao dio kulture predstavlja trendove i utječe na potražnju, dizajn proizvoda i prodaju u industriji odjeće. Modni marketing se bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba. Također, pronalazi i potrebe kojih potrošači u određenoj točki vremena još nisu svjesni, u trci za povećanjem profita, stvaraju stalno nove odjevne proizvode koje ljudi počinju kupovati, uzimajući sve veći dio njihovog dohotka, te također pomaže u oblikovanju proizvoda za njihovo zadovoljenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Poslijediplomski specijalistički studij "Marketing menadžment"
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)