Pregled bibliografske jedinice broj: 592894
Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda
Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 592894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda
(Green marketing and the perception of green products)
Autori
Vrtačić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
23.07
Godina
2012
Stranica
61
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Zeleni marketing; Percepcija; Zeleni proizvodi
(Green marketing; Perception; Green products)
Sažetak
Svrha rada je analizirati najvažnije značajke zelenog marketinga i njegovih elemenata, fokusirajući se na zelene potrošače i ekološki prihvatljive proizvode i njihovu međuovisnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka