Pregled bibliografske jedinice broj: 592887
Turističko oglašavanje kao mjera unapređenja ruralnog turizma na području grada Ozlja
Turističko oglašavanje kao mjera unapređenja ruralnog turizma na području grada Ozlja, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 592887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turističko oglašavanje kao mjera unapređenja ruralnog turizma na području grada Ozlja
(Tourist advertising as a measure to improve of rural tourism in the city of Ozalj)
Autori
Furjanić, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
09.03
Godina
2011
Stranica
58
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Turističko oglašavanje; Mjera unapređenja; Ruralni turizam; Grad Ozalj
(Tourist advertising; Measure to improve; Rural tourism; City of Ozalj)
Sažetak
Svrha i cilj istraživanja su utvrditi najvažnije značajke o turističkom oglašavanju. Također treba iznijeti najvažnije činjenice o turizmu te ruralnom turizmu kako bi se na što bolji način prezentirali potencijali grada Ozlja za razvoj ruralnog turizma te je potrebno primjereno formulirati i predočiti rezultate istraživanja, sukladno elementima istraživanja i pretpostavljenoj hipotezi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)