Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 592469

Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju


Nefat, Ariana; Benazić, Dragan
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 1/2; 55-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 592469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju
(Critical service encounters in higher education)

Autori
Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 15 (2003), 1/2; 55-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta; zadovoljstvo; uslužni susreti; kritični uslužni susreti; tehnika kritičnih incidenata; obrazovanje
(quality; satisfaction; service encounters; critical service encounters; critical incident technique; education)

Sažetak
Podizanje kvalitete obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pretpostavlja razumijevanje onoga što se događa tijekom uslužnih susreta između studenata i zaposlenika fakulteta, prvenstveno nastavnika. Usmjerenjem na kritične uslužne susrete, tj. one susrete između zaposlenika fakulteta i studenata koji rezultiraju posebnim zadovoljstvom ili nezadovoljstvom, ovaj rad se bavi istraživanjem uzroka takvih ishoda uslužnih susreta. Pritom se koristi tehnika kritičnih incidenata, gdje se u svrhu spoznaje istraživane pojave koristi analiza izvješća o posebno zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim događajima. Istraživanje je provedeno između studenata svih godina Fakulteta ekonomije i turizma u Puli. Prema dobivenim rezultatima nastavnici FET-a su uglavnom izuzetno susretljivi i ljubazni na razne upite i zahtjeve studenata, npr. na konzultacijama, ali je sama izvedba nastave i ponekad raspoloživost nastavnika percipirana nešto slabijom. Također, relativno je nisko zadovoljstvo studenata postignućem na ispitima i u svezi raznih zadataka studenata. Kod uslužnih susreta s ostalim zaposlenicima uz nekoliko manjih slabosti, na izražene potrebe i zahtjeve studenata se uglavnom dobro odgovara, uz često percipiranu visoku razinu ljubaznosti i pažnje. Nalazi istraživanja ukazuju na dobru praksu koju treba ponoviti, te na negativno percipirane situacije koje je u cilju podizanja kvalitete obrazovanja dobro izbjeći. Još detaljniji uvid u pojedini vid pružanja usluge obrazovanja, npr. samo izvedbe nastave, moguće je postiči usmjerenjem daljnjih istraživanja na samo taj dio obrazovnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (autor)

Avatar Url Dragan Benazić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Ariana; Benazić, Dragan
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 1/2; 55-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Nefat, A. & Benazić, D. (2003) Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (1/2), 55-71.
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2003}, pages = {55-71}, keywords = {kvaliteta, zadovoljstvo, uslu\v{z}ni susreti, kriti\v{c}ni uslu\v{z}ni susreti, tehnika kriti\v{c}nih incidenata, obrazovanje}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {15}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Kriti\v{c}ni uslu\v{z}ni susreti u visokom obrazovanju}, keyword = {kvaliteta, zadovoljstvo, uslu\v{z}ni susreti, kriti\v{c}ni uslu\v{z}ni susreti, tehnika kriti\v{c}nih incidenata, obrazovanje} }
@article{article, author = {Nefat, Ariana and Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2003}, pages = {55-71}, keywords = {quality, satisfaction, service encounters, critical service encounters, critical incident technique, education}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {15}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Critical service encounters in higher education}, keyword = {quality, satisfaction, service encounters, critical service encounters, critical incident technique, education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB International
  • Abstract Newsletter: Business & Economics
  • Abstracts of Working Papers in Economics, Bulletin Signalletique
  • Institut naučna i informacii (Viniti) Rossikoi Akademii Nauk





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font