Pregled bibliografske jedinice broj: 592469
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 1/2; 55-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 592469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju
(Critical service encounters in higher education)
Autori
Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 15
(2003), 1/2;
55-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta; zadovoljstvo; uslužni susreti; kritični uslužni susreti; tehnika kritičnih incidenata; obrazovanje
(quality; satisfaction; service encounters; critical service encounters; critical incident technique; education)
Sažetak
Podizanje kvalitete obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pretpostavlja razumijevanje onoga što se događa tijekom uslužnih susreta između studenata i zaposlenika fakulteta, prvenstveno nastavnika. Usmjerenjem na kritične uslužne susrete, tj. one susrete između zaposlenika fakulteta i studenata koji rezultiraju posebnim zadovoljstvom ili nezadovoljstvom, ovaj rad se bavi istraživanjem uzroka takvih ishoda uslužnih susreta. Pritom se koristi tehnika kritičnih incidenata, gdje se u svrhu spoznaje istraživane pojave koristi analiza izvješća o posebno zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim događajima. Istraživanje je provedeno između studenata svih godina Fakulteta ekonomije i turizma u Puli. Prema dobivenim rezultatima nastavnici FET-a su uglavnom izuzetno susretljivi i ljubazni na razne upite i zahtjeve studenata, npr. na konzultacijama, ali je sama izvedba nastave i ponekad raspoloživost nastavnika percipirana nešto slabijom. Također, relativno je nisko zadovoljstvo studenata postignućem na ispitima i u svezi raznih zadataka studenata. Kod uslužnih susreta s ostalim zaposlenicima uz nekoliko manjih slabosti, na izražene potrebe i zahtjeve studenata se uglavnom dobro odgovara, uz često percipiranu visoku razinu ljubaznosti i pažnje. Nalazi istraživanja ukazuju na dobru praksu koju treba ponoviti, te na negativno percipirane situacije koje je u cilju podizanja kvalitete obrazovanja dobro izbjeći. Još detaljniji uvid u pojedini vid pružanja usluge obrazovanja, npr. samo izvedbe nastave, moguće je postiči usmjerenjem daljnjih istraživanja na samo taj dio obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB International
- Abstract Newsletter: Business & Economics
- Abstracts of Working Papers in Economics, Bulletin Signalletique
- Institut naučna i informacii (Viniti) Rossikoi Akademii Nauk