Pregled bibliografske jedinice broj: 592456
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (2011), 11; 662-692 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 592456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja
(The behaviour of Croatian business customer in the purchase and use of Management consulting services)
Autori
Benazić, Dragan
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 62
(2011), 11;
662-692
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
usluge poslovnog savjetovanja; marketing usluga poslovnog savjetovanja; ponašanje poslovnih korisnika; kriteriji izbora ponuđača
(Management Consulting Services; Marketing of Management Consulting Services; business customer behaviour; service provider selection critera)
Sažetak
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na uzorku od 110 menadžera hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja ukazuju na područja poslovanja iz kojih su usluge poslovnog savjetovanja korištene, ciljeve i motive korištenja usluge, kriterije izbora ponuđača, utjecaj pojedinih donositelja odluke na izbor ponuđača, važnost obilježja procesa i rezultata za korisnika te navike korištenja usluga poslovnog savjetovanja. Na temelju rezultata iznose se implikacije za marketing ponuđača usluga poslovnog savjetovanja. Ponuđači usluga poslovnog savjetovanja trebaju jasno identificirati potrebe i potencijale korisnika te prilagoditi tome uslugu. Komunikacijske aktivnosti ponuđači trebaju usmjeriti prema kvalitativnim elementima ponude posebno kompetencijama za rješavanje poslovnog problema i očekivanim koristima od usluge. Nadalje, rezultati ukazuju na rijetko korištenje usluga poslovnog savjetovanja zbog čega je posebno važno upravljanje kvalitetom potencijala i procesa usluge radi stvaranja povjerenja i zadovoljstva te time osiguranja dugoročne suradnje s korisnikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Journal of Economic Literature
- Scopus
- Directory of Open Access Journals (DOAJ)