Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 592456

Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja


Benazić, Dragan
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (2011), 11; 662-692 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 592456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja
(The behaviour of Croatian business customer in the purchase and use of Management consulting services)

Autori
Benazić, Dragan

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 62 (2011), 11; 662-692

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
usluge poslovnog savjetovanja; marketing usluga poslovnog savjetovanja; ponašanje poslovnih korisnika; kriteriji izbora ponuđača
(Management Consulting Services; Marketing of Management Consulting Services; business customer behaviour; service provider selection critera)

Sažetak
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na uzorku od 110 menadžera hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja ukazuju na područja poslovanja iz kojih su usluge poslovnog savjetovanja korištene, ciljeve i motive korištenja usluge, kriterije izbora ponuđača, utjecaj pojedinih donositelja odluke na izbor ponuđača, važnost obilježja procesa i rezultata za korisnika te navike korištenja usluga poslovnog savjetovanja. Na temelju rezultata iznose se implikacije za marketing ponuđača usluga poslovnog savjetovanja. Ponuđači usluga poslovnog savjetovanja trebaju jasno identificirati potrebe i potencijale korisnika te prilagoditi tome uslugu. Komunikacijske aktivnosti ponuđači trebaju usmjeriti prema kvalitativnim elementima ponude posebno kompetencijama za rješavanje poslovnog problema i očekivanim koristima od usluge. Nadalje, rezultati ukazuju na rijetko korištenje usluga poslovnog savjetovanja zbog čega je posebno važno upravljanje kvalitetom potencijala i procesa usluge radi stvaranja povjerenja i zadovoljstva te time osiguranja dugoročne suradnje s korisnikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dragan Benazić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Benazić, Dragan
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (2011), 11; 662-692 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Benazić, D. (2011) Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (11), 662-692.
@article{article, author = {Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2011}, pages = {662-692}, keywords = {usluge poslovnog savjetovanja, marketing usluga poslovnog savjetovanja, pona\v{s}anje poslovnih korisnika, kriteriji izbora ponu\dja\v{c}a}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {62}, number = {11}, issn = {0424-7558}, title = {Pona\v{s}anje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i kori\v{s}tenju usluga poslovnog savjetovanja}, keyword = {usluge poslovnog savjetovanja, marketing usluga poslovnog savjetovanja, pona\v{s}anje poslovnih korisnika, kriteriji izbora ponu\dja\v{c}a} }
@article{article, author = {Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2011}, pages = {662-692}, keywords = {Management Consulting Services, Marketing of Management Consulting Services, business customer behaviour, service provider selection critera}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {62}, number = {11}, issn = {0424-7558}, title = {The behaviour of Croatian business customer in the purchase and use of Management consulting services}, keyword = {Management Consulting Services, Marketing of Management Consulting Services, business customer behaviour, service provider selection critera} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Journal of Economic Literature
  • Scopus
  • Directory of Open Access Journals (DOAJ)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font