Pregled bibliografske jedinice broj: 592455
MEĐUOVISNOST KVALITETE I PREMIJE USLUGA ŽIVOTNOG OSIGURANJA
MEĐUOVISNOST KVALITETE I PREMIJE USLUGA ŽIVOTNOG OSIGURANJA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 67-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 592455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MEĐUOVISNOST KVALITETE I PREMIJE USLUGA ŽIVOTNOG OSIGURANJA
(INTERDEPENDENCE OF THE QUALITY AND PREMIUM IN LIFE INSURANCE SERVICES)
Autori
Benazić, Dragan
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 18
(2006), 1/2;
67-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta usluga životnog osiguranja; premija osiguranja; međuovisnost kvalitete i premije osiguranja; spremnost plaćanja
(quality of life insurance services; insurance premium; interdependence of quality and insurance premium; willingnes to pay)
Sažetak
Intenziviranje konkurencijskih odnosa među osiguravajućim društvima u Hrvatskoj i slabo profilirana ponuda vlastitih usluga osiguranja života traže od osiguravajućih društava nove izvore konkurencijskih prednosti na hrvatskom tržištu usluga osiguranja života. U posljednje vrijeme, kako u marketinškoj literaturi tako i u praksi, kao jedan od mogućih rješenja problema pronalaska izvora poboljšanja vlastitog položaja osiguravajućih društva na hrvatskom tržištu ističe se oblikovanje odnosa kvalitete i cijene usluga. Vlastitu ponudu usluga osiguranja života osiguravajuća društva bi trebala usmjeriti na one elemente kvalitete koji osiguraniku donose koristi i koje je on spreman platiti. Promjene pojedinih obilježja kvalitete različito su prosuđena od strane osiguranika. Razlike u prosudbama promjena pojedinih elemenata kvalitete usluge od strane osiguranika odražavaju se i na njegovu spremnost da te promjene primjereno honorira plaćanje odgovarajuće visine premije osiguranja. Poboljšanje subjektivno prosuđenih važnih obilježja kvalitete usluge trebalo bi utjecati na prihvaćanje više premije osiguranja života od strane osiguranika. U radu se razmatra međuodnos kvalitete usluge životnih osiguranja i premije s aspekta spremnosti plaćanja od strane osiguranika više premije osiguranja života za veću kvalitetu usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL