Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59238

Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi


Markuš, Vesna
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 1997., diplomski rad, Edukacijko-rehabilitacijki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 59238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
(Self-estimation of pupils with delayed cognitive development in corelation with adaptive behavior in school)

Autori
Markuš, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijko-rehabilitacijki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
1997

Stranica
46

Mentor
Igrić, Ljiljana

Neposredni voditelj
Žic, Ana-Marija

Ključne riječi
usporeni kognitivni razvoj; adaptivno ponašanje
(delayed cognitive development; adaptive behavior)

Sažetak
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na njihovu prilagodbu zahtjevima školske sredina. Uzorak ispitanika čini 42 učenika usporenog kognitivnog razvoja koji su polaznici nižih razreda osnovne škole (od 1.-4.razreda), u dobi od 8.2 god. do 11.5 god. Ispitanici su potpuno integrirani u redovne uvjete odgoja i obrazovanja na području V.Gorice i Splita. U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2, BRP-2 (Brown, Hammill, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđena je samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na prilagodbu zahtjevima školske sredine. Time se željelo ukazati na postojeće probleme ovih učenika u redovnoj školi. Prema rezultatima koje su ispitanici postigli na Skali, možemo zaključiti da ispitanici pozitivno doživljavaju školu, pridaju važnost školskom učenju i vole obavljati razredne aktivnosti te imaju pozitivne stavove prema učiteljima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markuš, Vesna
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 1997., diplomski rad, Edukacijko-rehabilitacijki fakultet, Zagreb
Markuš, V. (1997) 'Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi', diplomski rad, Edukacijko-rehabilitacijki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marku\v{s}, Vesna}, year = {1997}, pages = {46}, keywords = {usporeni kognitivni razvoj, adaptivno pona\v{s}anje}, title = {Samoprocjena u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno pona\v{s}anje u \v{s}koli}, keyword = {usporeni kognitivni razvoj, adaptivno pona\v{s}anje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marku\v{s}, Vesna}, year = {1997}, pages = {46}, keywords = {delayed cognitive development, adaptive behavior}, title = {Self-estimation of pupils with delayed cognitive development in corelation with adaptive behavior in school}, keyword = {delayed cognitive development, adaptive behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font