Pregled bibliografske jedinice broj: 59238
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 1997., diplomski rad, Edukacijko-rehabilitacijki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
(Self-estimation of pupils with delayed cognitive development in corelation with adaptive behavior in school)
Autori
Markuš, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijko-rehabilitacijki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
1997
Stranica
46
Mentor
Igrić, Ljiljana
Neposredni voditelj
Žic, Ana-Marija
Ključne riječi
usporeni kognitivni razvoj; adaptivno ponašanje
(delayed cognitive development; adaptive behavior)
Sažetak
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na njihovu prilagodbu zahtjevima školske sredina. Uzorak ispitanika čini 42 učenika usporenog kognitivnog razvoja koji su polaznici nižih razreda osnovne škole (od 1.-4.razreda), u dobi od 8.2 god. do 11.5 god. Ispitanici su potpuno integrirani u redovne uvjete odgoja i obrazovanja na području V.Gorice i Splita. U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2, BRP-2 (Brown, Hammill, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđena je samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na prilagodbu zahtjevima školske sredine. Time se željelo ukazati na postojeće probleme ovih učenika u redovnoj školi. Prema rezultatima koje su ispitanici postigli na Skali, možemo zaključiti da ispitanici pozitivno doživljavaju školu, pridaju važnost školskom učenju i vole obavljati razredne aktivnosti te imaju pozitivne stavove prema učiteljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(mentor)