Pregled bibliografske jedinice broj: 592050
Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1; 103-110 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 592050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
(Using distionaries in efl teaching)
Autori
Vilke-Pinter, Dubravka
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1846-1204) 4
(2002), 1;
103-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
korišenje rječnika; nastava jezika u funkciji struke
(using dictionaries; efl teaching)
Sažetak
Nakon što se usporedilo različite postojeće tipove rječnika (jednojezični, dvojezični, bilingvalizirani. kompjuterski) i njihove međusobne prednosti i nedostatke, u ovom se radu nastojalo ispitati u kolikoj se mjeri i kojim vrstama rječnika služe studenti jedne visokoškolske ustanove koji uče engleski jezik u funkciji svoje struke, (veterinarski fakultet), te za koje su podatke oni u rječnicima zainteresirani, kako bi se na temelju dobivenih rezultata, kroz ciljani nastavni rad, korištenjem određenih strategija poučavanj, uklonilo eventualne manjkavosti i poboljšali načini korištenja rječnika od strane studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski