Pregled bibliografske jedinice broj: 592035
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 32 (2002), 3-4; 183-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 592035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika
(New approaches to foreign language teaching)
Autori
Vilke-Pinter, Dubravka
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 32
(2002), 3-4;
183-186
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poučavanje stranih jezika; Gardnerova teorija učenja; teorija neurolingvističkog programiranja (NLP); Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR)
(teaching foreign languages; Gardner 's theory of multiple intelligences; Theory of neurolinguistic programming (NLP); Asher' s theory of total physical response (TPR))
Sažetak
U ovom radu nastojalo se prikazati na koji način suvremena istraživanja izvan same lingvistike, osobito ona u prodručju kognitivne i razvojne psihologije, dopunjujući naša shvaćanja o procesima učenja i razumijevanja fizičke i psihološke stvarnosti općenito, povećavaju razumijevanje procesa na kojima se temelji učenje stranih jezika, a time poboljšavaju nastavu. Navode se neke suvremene teorije učenja, poput Gardnerove teorije višestrukih inteligencija, teorije neuroligvističkog programiranja (NLP) te Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR), koje primjenu nalaze i u suvremenim udžbenicima stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija