Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 592035

Noviji pristupi poučavanju stranih jezika


Vilke-Pinter, Dubravka
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 32 (2002), 3-4; 183-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 592035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika
(New approaches to foreign language teaching)

Autori
Vilke-Pinter, Dubravka

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 32 (2002), 3-4; 183-186

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poučavanje stranih jezika; Gardnerova teorija učenja; teorija neurolingvističkog programiranja (NLP); Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR)
(teaching foreign languages; Gardner 's theory of multiple intelligences; Theory of neurolinguistic programming (NLP); Asher' s theory of total physical response (TPR))

Sažetak
U ovom radu nastojalo se prikazati na koji način suvremena istraživanja izvan same lingvistike, osobito ona u prodručju kognitivne i razvojne psihologije, dopunjujući naša shvaćanja o procesima učenja i razumijevanja fizičke i psihološke stvarnosti općenito, povećavaju razumijevanje procesa na kojima se temelji učenje stranih jezika, a time poboljšavaju nastavu. Navode se neke suvremene teorije učenja, poput Gardnerove teorije višestrukih inteligencija, teorije neuroligvističkog programiranja (NLP) te Asherova teorija cjelovitog fizičkog odgovora (TPR), koje primjenu nalaze i u suvremenim udžbenicima stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veterinarski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Vilke-Pinter (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vilke-Pinter, Dubravka
Noviji pristupi poučavanju stranih jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 32 (2002), 3-4; 183-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Vilke-Pinter, D. (2002) Noviji pristupi poučavanju stranih jezika. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 32 (3-4), 183-186.
@article{article, author = {Vilke-Pinter, Dubravka}, year = {2002}, pages = {183-186}, keywords = {pou\v{c}avanje stranih jezika, Gardnerova teorija u\v{c}enja, teorija neurolingvisti\v{c}kog programiranja (NLP), Asherova teorija cjelovitog fizi\v{c}kog odgovora (TPR)}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {32}, number = {3-4}, issn = {0351-0840}, title = {Noviji pristupi pou\v{c}avanju stranih jezika}, keyword = {pou\v{c}avanje stranih jezika, Gardnerova teorija u\v{c}enja, teorija neurolingvisti\v{c}kog programiranja (NLP), Asherova teorija cjelovitog fizi\v{c}kog odgovora (TPR)} }
@article{article, author = {Vilke-Pinter, Dubravka}, year = {2002}, pages = {183-186}, keywords = {teaching foreign languages, Gardner 's theory of multiple intelligences, Theory of neurolinguistic programming (NLP), Asher' s theory of total physical response (TPR)}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {32}, number = {3-4}, issn = {0351-0840}, title = {New approaches to foreign language teaching}, keyword = {teaching foreign languages, Gardner 's theory of multiple intelligences, Theory of neurolinguistic programming (NLP), Asher' s theory of total physical response (TPR)} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font