Pregled bibliografske jedinice broj: 592023
Informacijsko - komunikacijska kultura nastavnika
Informacijsko - komunikacijska kultura nastavnika // MIPRO 2007, Proceedings of the 30th International Convention Computers in Education / Čičin-Šain, M ; Turčić Prstačić, I ; Sluganović, I. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 27-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 592023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko - komunikacijska kultura nastavnika
(Teacher's ICT culture)
Autori
Krelja Kurelović, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2007, Proceedings of the 30th International Convention Computers in Education
/ Čičin-Šain, M ; Turčić Prstačić, I ; Sluganović, I. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007, 27-31
ISBN
978-953-233-029-8
Skup
MIPRO 2007, Computers in Education (CE)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2007. - 25.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacijsko - komunikacijska kultura; informatička pismenost; informacijska pismenost; nastavnici
(ICT culture; computer literacy; information literacy; teachers)
Sažetak
Ovaj rad donosi teorijski uvid u mjesto i značenje informacijsko – komunikacijske kulture u kontekstu informacijskog društva. Uspješna primjena informacijsko – komunikacijske tehnologije u obrazovanju podrazumijeva određenu razinu informacijsko – komunikacijske kulture nastavnika i škola kao organizacija. Koncept informacijsko – komunikacijske kulture daje cjelovitiji pogled na poimanje i odnos čovjeka prema ICT-u i njegovu životu u informacijskom društvu, uspostavljajući ravnotežu između tehnološki usmjerenog i društveno – humanističkog pristupa. Temeljeći istraživanje na izloženoj teorijskoj osnovi utvrđeno je da su nastavnici osnovnih i srednjih škola Istarske županije najvećim dijelom na srednjem stupnju informacijsko – komunikacijske kulture, da ona ovisi o životnoj dobi, razdoblju života u kojem je nastavnik počeo koristiti ICT, o spolu i nastavnom predmetu, a ne ovisi o tome radi li nastavnik u osnovnoj ili srednjoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti