Pregled bibliografske jedinice broj: 592014
Primjena programa Hot Potatoes u obrazovanju - izrada interaktivnih kvizova
Primjena programa Hot Potatoes u obrazovanju - izrada interaktivnih kvizova // MIPRO 2003, International Convention, Proceedings of the Conference, Computers in Education / Dragojlović, P. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2003. str. 14-17 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 592014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena programa Hot Potatoes u obrazovanju - izrada interaktivnih kvizova
(Using the Hot Potatoes application in education for creating interactive quizzes)
Autori
Krelja Kurelović, Elena ; Šuljić, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2003, International Convention, Proceedings of the Conference, Computers in Education
/ Dragojlović, P. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2003, 14-17
ISBN
953-6042-97-5
Skup
MIPRO 2003, Computers in Education (CE)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.05.2003. - 23.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje pomoću računala; interaktivno učenje; kviz vježbe; računalna samoprovjera znanja; informatika; matematika
(computer-assisted learning; interactive learning; quiz exercises; computer based self-evaluating; computer science; mathematics)
Sažetak
Moderne informacijske i komunikacijske tehnologije bitno utječu na obrazovanje i ulogu nastavnika u procesu poučavanja. Obrazovanje više nije vezano samo za škole. Svaki korisnik Interneta možeodabrati što će učiti, kada i na koji način. Obrazovni potencijal Interneta trebamo iskoristiti na način da izradimo i ponudimo što veći broj obrazovnih sadržaja tj. materijala za učenje i vježbanje na hrvatskom jeziku. Program Hot Potatoes namijenjen je izradi interaktivnih web orijentiranih kvizova (vježbi) za učenje jezika, ali se može primijeniti na bilo koje područje ili školski predmet, čime učenje postaje zabavno, interaktivno, prilagođeno pojedincu i njegovim potrebama. U radu se daju primjeri interaktivnih kviz vježi za informatiku i matematiku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti