Pregled bibliografske jedinice broj: 592000
Metodičke smjernice za primjenu timskog rada u nastavnoj cjeini Građa računala
Metodičke smjernice za primjenu timskog rada u nastavnoj cjeini Građa računala // MIPRO 2005, Proceedings of the 28th International Convention, Computers in Education / Čičin-Šain, M. ; Turčić Prstačić, I ; Dragojlović, P (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005. str. 20-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 592000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodičke smjernice za primjenu timskog rada u nastavnoj cjeini Građa računala
(Methodological guidelines for the use of teamwork in teaching computer architecture)
Autori
Vujasin Ilić, Vesna ; Krelja Kurelović, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2005, Proceedings of the 28th International Convention, Computers in Education
/ Čičin-Šain, M. ; Turčić Prstačić, I ; Dragojlović, P - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005, 20-25
ISBN
953-233-009-7
Skup
MIPRO 2005, Computers in Education
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2005. - 03.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metodika nastave informatike; timski rad; suradničko učenje; građa računala
(teaching methods in computer science; teamwork; cooperative learning; computer architecture)
Sažetak
Rad se bavi metodičkim aspektom nastave informatike, točnije jednim njegovim segmentom koji se odnosi na nastavnu cjelinu Građa računala. Prvi dio rada donosi, već poznatu, teorijsku pozadinu timskog rada i suradničkg učenja. Timski rad, kao oblik rada s učenicima, ima brojne prednosti koje se mogu iskoristiti u nastavi bilo kojeg predmeta. Takav oblik rada je veoma zahtjevan za nastavnika u fazi pripreme i organizacije nastave, a za učenike u fazi realizacije, jer se od svakog pojedinca zahtijeva uključenost i korištenje svih intelektualnih i socijelnih vještina. U drugom dijelu rada dajemo metodičku razradu i smjernice za pripremu, realizaciju i evaluaciju timskog rada i učenja, na primjeru nastavne cjeline građe računala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija