Pregled bibliografske jedinice broj: 591803
Nastava medijske kulture s učenicima s posebnim potrebama
Nastava medijske kulture s učenicima s posebnim potrebama, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 591803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava medijske kulture s učenicima s posebnim potrebama
Autori
Župarić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
13.07
Godina
2010
Stranica
42
Mentor
Vodopija, Irena
Ključne riječi
Hrvatski jezik; medijska kultura; učenik s posebnim potrebama
(/)
Sažetak
Medijska kultura dio je nastave Hrvatskoga jezika. Sadržaji su medijske kulture propisani Nastavnim planom i programom. U radu s učenicima jedna je od učiteljevih zadaća poticati njihovu kreativnost što uključuje i poticanje kreativnosti učenika s posebnim potrebama. U diplomskome radu ispituje se uključenost učenika s posebnim potrebama na satima medijske kulture. Cilj je utvrditi mogu li učenici s posebnim potrebama i u kojoj mjeri samostalno sudjelovati u nastavi Hrvatskoga jezika odnosno medijske kulture. Istraživanje je provedeno u nižim razredima osnovne škole, a u svakom je razredu bio jedan učenik s posebnim potrebama. Rezultati istraživanja pokazuju važnost i potrebu uključivanja učenika s posebnim potrebama u aktivnosti medijske kulture u kojima rado sudjeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(mentor)