Pregled bibliografske jedinice broj: 591800
Čitateljski interes djece mlađe školske dobi
Čitateljski interes djece mlađe školske dobi, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 591800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitateljski interes djece mlađe školske dobi
Autori
Gubina, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
02.07
Godina
2010
Stranica
41
Mentor
Vodopija, Irena
Ključne riječi
ĉitanje; knjiga; lektira; knjiţnica; uĉitelj
(reading; book; reading in school; library; teacher)
Sažetak
Knjiga je sredstvo, izvor stjecanja znanja, užitak – primanje i prijenos informacija. Čitanje ujedinjuje motivacijski, kognitivni i socijalni aspekt. Za prvi kontakt s knjigom vrlo je važno stvaranje pozitivne emocionalne situacije u kojoj dijete prihvaća sliku, koja će ga voditi u svijet knjige. Emocionalni odnos prema knjizi je bitan, jer potiče razvoj interesa za knjigu i utječe na angažirani odnos prema knjizi. Temeljni čimbenici, važni za usvajanje primjerenog odnosa izmeĎu djeteta i knjige su: obitelj, škola i knjižnica. Nastavni programi, u razdoblju od 60 godina, potvrĎuju da su se teorijske odrednice o lektiri postepeno usustavljale. Lektira može biti izvrsno sredstvo za ostvarivanje interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u nastavi književnosti stoga naviku čitanja treba razvijati i njegovati već od najranijih dana djetetova života. Istraživanje o čitateljskim interesima djece mlaĎe školske dobi provedeno je u Osnovnoj školi Jagode Truhelke u Osijeku te je za cilj imalo istražiti čitateljski interes i navike učenika mlaĎe školske dobi. Dobiveni rezultati ukazuju na pozitivan odnos učenika prema knjizi i čitanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(mentor)