Pregled bibliografske jedinice broj: 59179
Nazivi u reklamama za računalnu opremu
Nazivi u reklamama za računalnu opremu // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 513-522 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 59179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nazivi u reklamama za računalnu opremu
(The analysis of Discourse of Commercials for Computer Equipment)
Autori
Mihaljević, Milica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku
/ Badurina, Lada ... [et al.] - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 513-522
ISBN
953-96391-5-8
Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reklama; naziv
(commercial; term)
Sažetak
U radu se analizira korpus reklama za računalnu opremu. reklama je stvaranje ili komuniciranje ideja o proizvodima rdai poticanja potrošača na kupnju. Reklame su jednostavno način da se nešto proda na najdjelotvorniji način. Reklama mora biti uočljiva, mora prepoznati i opisati proizvod, obećati neku korist kupcu i sve to učiniti jednostavno. U svemu su tome tvorci reklama za računalnu opremu pravi majstori. U radu se analizira jezik reklama: nazivlje u reklamama, sintaktički ustroj reklama, zamjenice u reklemama. Uspoređuju se reklame od prije 5-10 godina s reklamama danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
02120101
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb
Profili:
Milica Mihaljević
(autor)