Pregled bibliografske jedinice broj: 591499
Metoda procesnoga pisanja u nižim razredima osnovne škole
Metoda procesnoga pisanja u nižim razredima osnovne škole, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 591499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda procesnoga pisanja u nižim razredima osnovne škole
Autori
Kuzolić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
21.06
Godina
2012
Stranica
69
Mentor
Vodopija, Irena
Ključne riječi
pisanje; metoda procesnoga pisanja; vrjednovanje; ocjenjivanje
(/)
Sažetak
Središnja je tema ovoga rada metoda procesnoga pisanja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu rada opisan je postupak poučavanja pisanju, nastava pismenosti te detaljno razjašnjena spomenuta metoda i postupak ocjenjivanja učeničkih sastavaka. Metoda procesnoga pisanja omogućava odmak od tradicionalnog obrazovanja i pruža mogućnost prilagodbe nastavnog procesa individualnim psihofizičkim mogućnostima, interesima i sposobnostima učenika, što bi trebalo biti cilj svakoga nastavnoga procesa. Metoda je to koja pokazuje učenicima kako proizvesti kvalitetan sastavak te im osigurava redovite prigode za kvalitetno pisanje u vlastite svrhe i za stvarnu publiku. U praktičnome dijelu rada opisan je metodički model procesnoga pisanja proveden u 2. razredu osnovne škole te postupak ocjenjivanja nastalih sastavaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Vodopija
(mentor)