Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59137

Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa


Jukić, Sandra
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 59137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa
(Self-estimation of delayed cognitive development pupils with diferent economic status)

Autori
Jukić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.05

Godina
1997

Stranica
31

Mentor
Igrić, Ljiljana

Neposredni voditelj
Žic, Ana-Marija

Ključne riječi
Učenici usporenog kognitivnog razvoja; različiti ekonomski status
(pupils with delayed cognitive development; diferent cognitive status)

Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati postoje li razlike u osobnoj i socijalnoj prilagodbi djece usporenog kognitivnog razvoja u njihovim obiteljima obzirom na razlike u socioekonomskom statusu obitelji. U svrhu ispitivanja formiran je uzorak od 20 učenika usporenog kognitivnog razvoja u dobi od 8.11 godina do 10.11 godina oba spola. Učenici su polaznici nižih razreda redovnih osnovnih škola sa područja V.Gorice i Splita. Za potrebe ovog istraživanja korištena je Skala procjene učenika koja je dio cjelovitog baterijskog instrumenta Prikaz procjene ponašanja(BRP-2, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike u samoprocjeni prilagodbe djece usporenog kognitivnog razvoja s obzirom na SES obitelji. Djeca iz obitelji nižeg SES-a, bez obzira da li je SES utvrđen na osnovu prosječnih primanja po članu obitelji ili stručne spreme, iskazuju višu razinu prilagodbe u svojim odnosima sa roditeljima, nego što je to slučaj kod djece iz obitelji s višim SES-om.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Sandra
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Jukić, S. (1997) 'Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa', diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Sandra}, year = {1997}, pages = {31}, keywords = {U\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, razli\v{c}iti ekonomski status}, title = {Samoprocjena u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja razli\v{c}itog ekonomskog statusa}, keyword = {U\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, razli\v{c}iti ekonomski status}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Sandra}, year = {1997}, pages = {31}, keywords = {pupils with delayed cognitive development, diferent cognitive status}, title = {Self-estimation of delayed cognitive development pupils with diferent economic status}, keyword = {pupils with delayed cognitive development, diferent cognitive status}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font