Pregled bibliografske jedinice broj: 59137
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa
(Self-estimation of delayed cognitive development pupils with diferent economic status)
Autori
Jukić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.05
Godina
1997
Stranica
31
Mentor
Igrić, Ljiljana
Neposredni voditelj
Žic, Ana-Marija
Ključne riječi
Učenici usporenog kognitivnog razvoja; različiti ekonomski status
(pupils with delayed cognitive development; diferent cognitive status)
Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati postoje li razlike u osobnoj i socijalnoj prilagodbi djece usporenog kognitivnog razvoja u njihovim obiteljima obzirom na razlike u socioekonomskom statusu obitelji. U svrhu ispitivanja formiran je uzorak od 20 učenika usporenog kognitivnog razvoja u dobi od 8.11 godina do 10.11 godina oba spola. Učenici su polaznici nižih razreda redovnih osnovnih škola sa područja V.Gorice i Splita. Za potrebe ovog istraživanja korištena je Skala procjene učenika koja je dio cjelovitog baterijskog instrumenta Prikaz procjene ponašanja(BRP-2, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike u samoprocjeni prilagodbe djece usporenog kognitivnog razvoja s obzirom na SES obitelji. Djeca iz obitelji nižeg SES-a, bez obzira da li je SES utvrđen na osnovu prosječnih primanja po članu obitelji ili stručne spreme, iskazuju višu razinu prilagodbe u svojim odnosima sa roditeljima, nego što je to slučaj kod djece iz obitelji s višim SES-om.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(mentor)