Pregled bibliografske jedinice broj: 591092
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 57-77
CROSBI ID: 591092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe
(Private labels in SEE countries)
Autori
Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
57-77
ISBN
978-953-6025-50-3
Ključne riječi
maloprodaja, trgovačke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina
(retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina)
Sažetak
Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prethodno objavljen (2011.) u zborniku radova domaćeg znanstvenog skupa „Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe“, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb, ISBN 978-953-6025-45-9, str. 214-231, te je 2012. godine uključen u istraživačku monografiju „Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj“
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb