Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 591092

Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe


Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 57-77


CROSBI ID: 591092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe
(Private labels in SEE countries)

Autori
Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
57-77

ISBN
978-953-6025-50-3

Ključne riječi
maloprodaja, trgovačke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina
(retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina)

Sažetak
Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je prethodno objavljen (2011.) u zborniku radova domaćeg znanstvenog skupa „Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe“, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb, ISBN 978-953-6025-45-9, str. 214-231, te je 2012. godine uključen u istraživačku monografiju „Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj“



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Štulec (autor)

Avatar Url Sanda Renko (autor)

Avatar Url Kristina Petljak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda
Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 57-77
Petljak, K., Štulec, I. & Renko, S. (2012) Trgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.) Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 57-77.
@inbook{inbook, author = {Petljak, Kristina and \v{S}tulec, Ivana and Renko, Sanda}, year = {2012}, pages = {57-77}, keywords = {maloprodaja, trgova\v{c}ke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Trgova\v{c}ke marke u zemljama Jugoisto\v{c}ne Europe}, keyword = {maloprodaja, trgova\v{c}ke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Petljak, Kristina and \v{S}tulec, Ivana and Renko, Sanda}, year = {2012}, pages = {57-77}, keywords = {retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Private labels in SEE countries}, keyword = {retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font