Pregled bibliografske jedinice broj: 590805
Motivacijska orijentacija treking trkača
Motivacijska orijentacija treking trkača // Suvremena kineziologija / Miletić, Đurđica ; Krstulović, Saša ; Grgantov, Zoran ; Bavčević, Tonči ; Kezić, Ana (ur.).
Split: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 210-215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 590805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijska orijentacija treking trkača
(Motivational orientation of trekking runners)
Autori
Kuvačić, Goran ; Krstulović, Saša ; Mandić Jelaska, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena kineziologija
/ Miletić, Đurđica ; Krstulović, Saša ; Grgantov, Zoran ; Bavčević, Tonči ; Kezić, Ana - Split : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012, 210-215
Skup
IV. Međunarodni znanstveni kongres "Suvremena kineziologija"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.08.2012. - 26.08.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
intrizična i ekstrizična motivacija; upitnik; ekstremni sport
(intrinsic and extrinsic motivation; questionnaire; extreme sport)
Sažetak
Osnovni cilj ovog istraživanja je bio utvrditi postoje li statistički značajne razlike u motivaciji za sport prema spolu i razini obrazovanja treking trkača. Istraživanje je provedeno na uzorku 58 trkača hrvatske treking lige, prosječne dobi 32, 9 godina, od kojih je njih 20 imalo završenu srednju školu, a 38 je bilo fakultetski obrazovano. Za utvrđivanje motivacije u sportu korišten je upitnik sportske motivacije. K-S testom utvrđeno je da su sve varijable normalno distribuirane. Analizom deskriptivnih pokazatelja utvrđeno je da ispitanici imaju najvišu razinu u varijabli za procjenu intrizične motivacije, a najnižu razinu u varijabli amotivacija. Diskriminacijskom analizom po spolu dobivena je statistički značajna razlika među grupama, ali ne i po razini obrazovanja. Varijable koje najviše doprinose razlikovanju grupa ispitanika po spolu su im-svladati i em-eksternalna regulacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija