Pregled bibliografske jedinice broj: 59046
Samoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
Samoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
(Self-estimation of pupils in special conditions of education in corelation with school adaptive behavior)
Autori
Milković, Javorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.05
Godina
2000
Stranica
49
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Neposredni voditelj
Žic,Ana-Marija
Ključne riječi
samoprocjena;učenik s lakom mentalnom retardacijom;adaptivno ponašanje;posebni uvjeti školovanja
(self-estimation;educable pupil;adaptive behaviour;special conditions of education)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi kakva je samoprocjena školskog adaptivnog ponašanja učenika u posebnim uvjetima školovanja,te da li ista varira u odnosu na dob i na spol.Istraživanje je provedeno na uzorku od 108 ispitanika osnovnoškolskog uzrasta oba spola.Svi ispitanici se školuju u posebnim uvjetima školovanja u sljedećim centrima:Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži"Gornje Prekrižje"u Zagrebu,Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži "Velika Gorica"u Velikoj Gorici,Osnovna škola"Nad lipom"u Zagrebu i Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži sa smetnjama"Rudolf Steiner"u Daruvaru.Za ispitivanje je korišten mjerni instrument BRP-2.Utvrđeno je da je samoprocjena školskog adaptivnog ponašanja učenika u posebnim uvjetima školovanja vrlo visoka,te da varira u odnosu na dob u smislu viših rezultata samoprocjene starijih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(mentor)