Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 590443

Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije


Bogut , Irella; Popović , Željko; Užarević , Zvonimir
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije // Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka (ur.).
Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 590443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije
(The success of students in natural science courses of study before and after application of the principles of the Bologna Declaration)

Autori
Bogut , Irella ; Popović , Željko ; Užarević , Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka - Slavonski Brod : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012, 36-36

ISBN
978-953-6965-29-8

Skup
Didaktički izazovi/Didactic Challenges, Međunarodna znanstvena konferencija/International Scientific Conference

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 24.05.2012. - 25.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije ; uspješnost studenata
(natural science courses ; principles of the Bologna Declaration ; success of students)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija, koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije uvođenja bolonjskih programa. Neeksperimentalnim istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 4 generacije studenata. Podaci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja ocjena iz pojedinih prirodoslovnih kolegija te opće ocjene svih kolegija, razlike između skupina te normalitet distribucije rezultata neparametrijskom statistikom. Istraživanjem je utvrđena razlika u uspješnosti studenata iz prirodoslovnih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (bolonjskih programa). Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Užarević (autor)

Avatar Url Željko Popović (autor)

Avatar Url Irella Bogut (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bogut , Irella; Popović , Željko; Užarević , Zvonimir
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije // Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka (ur.).
Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Bogut , I., Popović , Ž. & Užarević , Z. (2012) Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije. U: Peko, A. (ur.)Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Bogut, Irella and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and U\v{z}arevi\'{c}, Zvonimir}, editor = {Peko, A.}, year = {2012}, pages = {36-36}, keywords = {prirodoslovni kolegiji, na\v{c}ela Bolonjske deklaracije, uspje\v{s}nost studenata}, isbn = {978-953-6965-29-8}, title = {Uspje\v{s}nost studenata u\v{c}iteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene na\v{c}ela Bolonjske deklaracije}, keyword = {prirodoslovni kolegiji, na\v{c}ela Bolonjske deklaracije, uspje\v{s}nost studenata}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogut, Irella and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and U\v{z}arevi\'{c}, Zvonimir}, editor = {Peko, A.}, year = {2012}, pages = {36-36}, keywords = {natural science courses, principles of the Bologna Declaration, success of students}, isbn = {978-953-6965-29-8}, title = {The success of students in natural science courses of study before and after application of the principles of the Bologna Declaration}, keyword = {natural science courses, principles of the Bologna Declaration, success of students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font