Pregled bibliografske jedinice broj: 590443
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije // Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka (ur.).
Slavonski Brod: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 590443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i nakon primjene načela Bolonjske deklaracije
(The success of students in natural science courses of study before and after application of the principles of the Bologna Declaration)
Autori
Bogut , Irella ; Popović , Željko ; Užarević , Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Didaktički izazovi/Didactic Challenges: Knjiga sažetaka
/ Peko, Anđelka - Slavonski Brod : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012, 36-36
ISBN
978-953-6965-29-8
Skup
Didaktički izazovi/Didactic Challenges, Međunarodna znanstvena konferencija/International Scientific Conference
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 24.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije ; uspješnost studenata
(natural science courses ; principles of the Bologna Declaration ; success of students)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija, koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije uvođenja bolonjskih programa. Neeksperimentalnim istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 4 generacije studenata. Podaci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja ocjena iz pojedinih prirodoslovnih kolegija te opće ocjene svih kolegija, razlike između skupina te normalitet distribucije rezultata neparametrijskom statistikom. Istraživanjem je utvrđena razlika u uspješnosti studenata iz prirodoslovnih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (bolonjskih programa). Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek