Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 590230

Primjena prirodoznanstvene metode u početnoj nastavi prirodoslovlja Kruženje vode u prirodi


Križanac, Ivana; Lacić, Sandra
Primjena prirodoznanstvene metode u početnoj nastavi prirodoslovlja Kruženje vode u prirodi // Napredak, 152 (2011), 1; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 590230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena prirodoznanstvene metode u početnoj nastavi prirodoslovlja Kruženje vode u prirodi
(Using Scientific Methods in the Initial Teaching of Science: the Water Cycle)

Autori
Križanac, Ivana ; Lacić, Sandra

Izvornik
Napredak (1330-0059) 152 (2011), 1; 109-120

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
suvremena nastava prirodoslovlja; odgojno-obrazovni ciljevi; kruženje vode u prirodi; pojmovna nastava; suradnja razrednih i predmetnih učitelja
(modern teaching of science; educational goals; the water cycle; teaching by concept; cooperation of primary teachers and subject teachers)

Sažetak
Prema NOK-u (2010.) veći dio odgojno-obrazovnih ciljeva proizlazi upravo iz nastave prirodoslovlja što upućuje na njegovu iznimnu važnost u procesu učenja i poučavanja. Postavlja se pitanje na koji način ili načine realizirati postavljene ciljeve? Prije svega nužno je promisliti što nam je ishodište (sadržaji), kojim putem krenuti (postupci), te što nam je cilj (što želimo postići)? Kako bi nastava prirodoslovlja uistinu bila suvremena kao nužan uvjet potrebno je inicirati i održavati trajnu suradnju razrednih i predmetnih učitelja, te poticati ustrajan i kontinuiran rad na projektima koji bi se iz godine u godinu sadržajno proširivali. Pokusom „Mali planet“ učenicima je kreirana okolina u kojoj otkrivaju koncept koji imenuju pojmovima te njihovu međusobnu povezanost s pojavama koje opisuju. Cilj je bio izbjeći usvajanje sadržaja na razini definiranja i reproduciranja te rutinsko učenje u spoznavanju prirodnih pojava. Ključne riječi: suvremena nastava prirodoslovlja, odgojno-obrazovni ciljevi, kruženje vode u prirodi, pojmovna nastava, suradnja razrednih i predmetnih učitelja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sandra Lacić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Križanac, Ivana; Lacić, Sandra
Primjena prirodoznanstvene metode u početnoj nastavi prirodoslovlja Kruženje vode u prirodi // Napredak, 152 (2011), 1; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Križanac, I. & Lacić, S. (2011) Primjena prirodoznanstvene metode u početnoj nastavi prirodoslovlja Kruženje vode u prirodi. Napredak, 152 (1), 109-120.
@article{article, author = {Kri\v{z}anac, Ivana and Laci\'{c}, Sandra}, year = {2011}, pages = {109-120}, keywords = {suvremena nastava prirodoslovlja, odgojno-obrazovni ciljevi, kru\v{z}enje vode u prirodi, pojmovna nastava, suradnja razrednih i predmetnih u\v{c}itelja}, journal = {Napredak}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Primjena prirodoznanstvene metode u po\v{c}etnoj nastavi prirodoslovlja Kru\v{z}enje vode u prirodi}, keyword = {suvremena nastava prirodoslovlja, odgojno-obrazovni ciljevi, kru\v{z}enje vode u prirodi, pojmovna nastava, suradnja razrednih i predmetnih u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {Kri\v{z}anac, Ivana and Laci\'{c}, Sandra}, year = {2011}, pages = {109-120}, keywords = {modern teaching of science, educational goals, the water cycle, teaching by concept, cooperation of primary teachers and subject teachers}, journal = {Napredak}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Using Scientific Methods in the Initial Teaching of Science: the Water Cycle}, keyword = {modern teaching of science, educational goals, the water cycle, teaching by concept, cooperation of primary teachers and subject teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts, Social Services





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font