Pregled bibliografske jedinice broj: 589842
Razvoj studija za učitelje engleskoga jezika u primarnom obrazovanju
Razvoj studija za učitelje engleskoga jezika u primarnom obrazovanju // Jezik kao informacija: knjižica sažetaka / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012. str. 97-97 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 589842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj studija za učitelje engleskoga jezika u primarnom obrazovanju
(The development of the study programme for primary English teachers)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Jezik kao informacija: knjižica sažetaka
/ Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012, 97-97
ISBN
978-953-6979-96-7
Skup
26. međunarodni znanstveni skup Jezik kao informacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.05.2012. - 13.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studijski program; učitelj engleskoga jezika; primarno obrazovanje; Mirjana Vilke; rano učenje engleskoga jezika
(study programme; English teacher; primary education; Mirjana Vilke; early foreign language learning)
Sažetak
Prije dvadesetak godina Mirjana Vilke se uspjela izboriti da se na današnjem Učiteljskom fakultetu u Zagrebu pokrene proces obrazovanja učitelja za nastavu engleskoga jezika u primarnom obrazovanju. S vremenom se razvio razrađeni studijski program usmjeren na rano učenje engleskoga kao stranoga jezika. U radu se opisuju okolnosti u kojima je program nastao, uloga Mirjane Vilke u tim događajima, utjecaj rezultata njezinih istraživanja na smjer razvoja programa, te razvojne faze kroz koje je program do danas prošao. Program je također potaknuo razvoj srodnih studijskih programa i u drugim sredinama, te naznačio nove smjerove obrazovanja učitelja stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Smiljana Narančić Kovač
(autor)