Pregled bibliografske jedinice broj: 589823
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 203-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 589823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike
(Computer as a tool for students' research in teaching mathematics)
Autori
Bjelanović Dijanić, Željka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153
(2012), 2;
203-218
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
aplet; istraživački usmjerena nastava; kognitivni angažman; programi dinamične geometrije; projektna nastava; računalo; učenje otkrivanjem
(applet; inquiry based learning; cognitive engagement; dynamic geometry software; project based learning; computer; discovery learning)
Sažetak
Suvremena nastava prirodnih predmeta naglašava važnost aktivnosti i samostalnog učenja učenika te zahtijeva uvođenje učenika u istraživačku nastavu. U nastavi matematike to se može realizirati korištenjem računala i specijaliziranih programa. U radu su prikazana tri modela korištenja računala i programa dinamične geometrije GeoGebra kao alata za istraživanje učenika u nastavi matematike: učenje otkrivanjem, istraživački usmjerena nastava i projektna nastava. Istraživanjem u nastavi učenicima se ukazuje na izvorni ciklus znanstvenog istraživanja te ih se potiče na kritički odnos prema prikazanim činjenicama, znatiželja i stvaralaštvo, povećava se motivacija, razvija se sposobnost apstrahiranja, generaliziranja te induktivnog zaključivanja što je u nastavi matematike izuzetno važno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb