Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 589823

Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike


Bjelanović Dijanić, Željka
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 203-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 589823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike
(Computer as a tool for students' research in teaching mathematics)

Autori
Bjelanović Dijanić, Željka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153 (2012), 2; 203-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
aplet; istraživački usmjerena nastava; kognitivni angažman; programi dinamične geometrije; projektna nastava; računalo; učenje otkrivanjem
(applet; inquiry based learning; cognitive engagement; dynamic geometry software; project based learning; computer; discovery learning)

Sažetak
Suvremena nastava prirodnih predmeta naglašava važnost aktivnosti i samostalnog učenja učenika te zahtijeva uvođenje učenika u istraživačku nastavu. U nastavi matematike to se može realizirati korištenjem računala i specijaliziranih programa. U radu su prikazana tri modela korištenja računala i programa dinamične geometrije GeoGebra kao alata za istraživanje učenika u nastavi matematike: učenje otkrivanjem, istraživački usmjerena nastava i projektna nastava. Istraživanjem u nastavi učenicima se ukazuje na izvorni ciklus znanstvenog istraživanja te ih se potiče na kritički odnos prema prikazanim činjenicama, znatiželja i stvaralaštvo, povećava se motivacija, razvija se sposobnost apstrahiranja, generaliziranja te induktivnog zaključivanja što je u nastavi matematike izuzetno važno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Bjelanović Dijanić, Željka
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 203-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Bjelanović Dijanić, Ž. (2012) Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike. Napredak (Zagreb), 153 (2), 203-218.
@article{article, author = {Bjelanovi\'{c} Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {203-218}, keywords = {aplet, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, kognitivni anga\v{z}man, programi dinami\v{c}ne geometrije, projektna nastava, ra\v{c}unalo, u\v{c}enje otkrivanjem}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Ra\v{c}unalo u istra\v{z}iva\v{c}kom radu u\v{c}enika u nastavi matematike}, keyword = {aplet, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, kognitivni anga\v{z}man, programi dinami\v{c}ne geometrije, projektna nastava, ra\v{c}unalo, u\v{c}enje otkrivanjem} }
@article{article, author = {Bjelanovi\'{c} Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {203-218}, keywords = {applet, inquiry based learning, cognitive engagement, dynamic geometry software, project based learning, computer, discovery learning}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Computer as a tool for students' research in teaching mathematics}, keyword = {applet, inquiry based learning, cognitive engagement, dynamic geometry software, project based learning, computer, discovery learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font