Pregled bibliografske jedinice broj: 589692
Uloga logistike i nabave u razvoju logističke mreže industrijskih proizvođača
Uloga logistike i nabave u razvoju logističke mreže industrijskih proizvođača // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, XII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem / Segetlija, Z. ; Runzheimer, B. ; Laroque, C., Karić, M., (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 75-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 589692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga logistike i nabave u razvoju logističke mreže industrijskih proizvođača
(The role of Logistics and Purchase in Logistic network development of large manufacturers)
Autori
Dunković, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, XII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem
/ Segetlija, Z. ; Runzheimer, B. ; Laroque, C., Karić, M., - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012, 75-86
Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, XII. Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poslovna logistika; nabava; logističke mreže; industrijski menadžment
(business logistics; purchase; logistic network; industrial management)
Sažetak
U referatu se obrađuju opća i posebna gledišta na poslovnu logistiku i logističke mreže kakva se javljaju kod globalnih industrijskih proizvođača. Pretpostavka je da stručnjaci u nabavi i logističari imaju različite uloge u oblikovanju i iskorištavanju logističke mreže, ali i da bez razvijene logističke mreže veliki industrijski proizvođači danas ne mogu biti konkurentni i ispuniti očekivanja kupaca. Aktivnosti nabave i logistike podređene su planu proizvodnje kojeg donosi i preispituje industrijski menadžment stoga učinkovitost ovih funkcija u prvome redu ovisi o kvaliteti planiranja. Naglašava se osobit značaj "make-or-buy" odluke ili inženjerske promjene kao glavnih čimbenika koji utječu na dinamičnost, oblik i tijekove u logističkoj mreži industrijskih proizvođača, a zatim i fenomen "biča" koji dodatno opterećuje logistički lanac. Cilj je uz pomoć dosadašnjih teorijskih doprinosa u razvoju poslovne logistike modelirati jedan važan dio upravljačke strukture industrijskih proizvođača. Analizom logističkih mreža, logistike općenito i nabave kao poslovnih funkcija od osobitog značaja, u referatu se nastoji utvrditi njihova uloga i razgraničiti njihove zadaće, a sve s ciljem pravovremene opskrbe odgovarajućim materijalnim i nematerijalnim resursima vodeći pri tome računa o iskorištenosti kapaciteta i ukupnim troškovima. U svrhu postizanja doprinosa spajanjem teorije i prakse korišten je primjer industrijskog proizvođača žetvenih kombajna u Hrvatskoj pod upravljačkom kontrolom globalne korporacije SAME DEUTZ-FAHR (SDF).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
XII. MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP