Pregled bibliografske jedinice broj: 58958
Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji
Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 58958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji
(Teacher's estimates about adaptive behavior among delayed cognitive development pupils in public elementary schools whose social and economic status is either medium or lower)
Autori
Starešina, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
1997
Stranica
50
Mentor
Igrić, Ljiljana
Neposredni voditelj
Žic, Ana-Marija
Ključne riječi
adaptivno ponašanje; usporeni kognitivni razvoj; socioekonomski status; procjena učitelja
(teacher's estimate; adaptive behavior; social and economical status; social adjustment; mentally retarded pupil)
Sažetak
Ovim se istraživanjem pokušalo utvrditi kako je procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama, s obzirom na socioekonomski status obitelji tih učenika na uzorku od 14 učenika usporenog kognitivnog razvoja od četvrtog do osmog razreda srednjeg socioekonomskog statusa i četrnaest učenika usporenog kognitivnog razvoja nižeg socioekonomskog statusa koji pohađaju redovne osnovne škole na području grada Osijeka, Velike Gorice i Splita, izvršena je usporedba rezultata primjenom skale procjene učitelja koja je bila dio instrumenta za procjenu ponašanja Behavior Rating Profile-2. Rezultati su pokazali da nema statistički značajne razlike između učenika usporenog kognitivnog razvoja koji potječu iz različitih socioekonomskih uvjeta života u adaptivnom ponašanju u redovnim osnovnim školama. Budući da su dosadašnja istraživanja ukazala na velik utjecaj društvenih i materijalnih prilika u obiteljima na adaptivno ponašanje djece uopće, pa tako i u školi, nepotvrđivanje postavljene hipoteze obrazlaže se premalenim uzorkom ispitanika da bi se dobiveni rezultati mogli odnositi na cijelu populaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(mentor)