Pregled bibliografske jedinice broj: 589520
Osobni marketing
Osobni marketing // Praktični menadžment, III (2012), 4; 71-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 589520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobni marketing
(Personal marketing)
Autori
Ferenčić, Martina
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) III
(2012), 4;
71-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva
(marketing; personal marketing; strategy; achieving goals)
Sažetak
Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi mar-ketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubr-zanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj
Profili:
Martina Ferenčić
(autor)