Pregled bibliografske jedinice broj: 589436
Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku
Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku // Logopedija i izazovi novog vremena
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 113-114 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 589436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s jezično-govornim poremećajima i
specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi
Ljudevita Gaja u Osijeku
(Students with speech and language disorders and
specific learning difficulties in primary
school Ljudevit Gaj in Osijek)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Osmančević Katkić, Lejla ; Mihanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Logopedija i izazovi novog vremena
/ - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 113-114
Skup
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22-25.09.210
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju ; osnovna škola ; Osijek
(students with speech and language disorders and specific learning difficulties ; primary school ; Osijek)
Sažetak
U brojnoj stručnoj i znanstvenoj literaturi kao i u Konvenciji o pravima djeteta navodi se da sva djeca imaju pravo pristupa na podršku i usluge koje će doprinijeti njihovom zdravom rastu i razvoju. Time su svi koji sudjeluju na bilo koji način u odgoju i obrazovanju djeteta zaduženi za praćenje njegovog rasta i razvoja. Osim toga, ukoliko pravovremeno ne prepoznaju govorno - jezične i druge teškoće odgovorni su u odnosu na njihov uspjeh/neuspjeh u početnom školovanju (Deutch Smith, 1981, Gregg i sur., 1996, prema Lenček i sur. 2007). Promatrajući stanje u Republici Hrvatskoj, može se reći da u mnogim sredinama još uvijek nalazimo nedovoljno razvijene i nedostupne usluge u gotovo svim sustavima u kojima se nalazi dijete s teškoćama u razvoju. U ovom radu će se prikazati dostupnost i kvaliteta pružanja podrške djeci s teškoćama u razvoju na području grada Osijeka te podatci o učenicima s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju i njima dostupnoj podršci u osnovnoj školi Ljudevita Gaja, Osijek. Vodeći se participatornim pristupom u istraživanje će se uključiti i sami učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju kako bismo dobili uvid u njihovo zadovoljstvo u postojećem školskom okružju uzimajući u obzir njihovu percepciju i očekivanja od učitelja/nastavnika/ škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb