Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 589436

Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku


Krampač-Grljušić, Aleksandra; Osmančević Katkić, Lejla; Mihanović, Vesna
Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku // Logopedija i izazovi novog vremena
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 113-114 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 589436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku
(Students with speech and language disorders and specific learning difficulties in primary school Ljudevit Gaj in Osijek)

Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Osmančević Katkić, Lejla ; Mihanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Logopedija i izazovi novog vremena / - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 113-114

Skup
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22-25.09.210

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju ; osnovna škola ; Osijek
(students with speech and language disorders and specific learning difficulties ; primary school ; Osijek)

Sažetak
U brojnoj stručnoj i znanstvenoj literaturi kao i u Konvenciji o pravima djeteta navodi se da sva djeca imaju pravo pristupa na podršku i usluge koje će doprinijeti njihovom zdravom rastu i razvoju. Time su svi koji sudjeluju na bilo koji način u odgoju i obrazovanju djeteta zaduženi za praćenje njegovog rasta i razvoja. Osim toga, ukoliko pravovremeno ne prepoznaju govorno - jezične i druge teškoće odgovorni su u odnosu na njihov uspjeh/neuspjeh u početnom školovanju (Deutch Smith, 1981, Gregg i sur., 1996, prema Lenček i sur. 2007). Promatrajući stanje u Republici Hrvatskoj, može se reći da u mnogim sredinama još uvijek nalazimo nedovoljno razvijene i nedostupne usluge u gotovo svim sustavima u kojima se nalazi dijete s teškoćama u razvoju. U ovom radu će se prikazati dostupnost i kvaliteta pružanja podrške djeci s teškoćama u razvoju na području grada Osijeka te podatci o učenicima s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju i njima dostupnoj podršci u osnovnoj školi Ljudevita Gaja, Osijek. Vodeći se participatornim pristupom u istraživanje će se uključiti i sami učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju kako bismo dobili uvid u njihovo zadovoljstvo u postojećem školskom okružju uzimajući u obzir njihovu percepciju i očekivanja od učitelja/nastavnika/ škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Krampač-Grljušić, Aleksandra; Osmančević Katkić, Lejla; Mihanović, Vesna
Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku // Logopedija i izazovi novog vremena
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 113-114 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Krampač-Grljušić, A., Osmančević Katkić, L. & Mihanović, V. (2010) Učenici s jezično-govornim poremećajima i specifičnim teškoćama u učenju u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku. U: Logopedija i izazovi novog vremena.
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Osman\v{c}evi\'{c} Katki\'{c}, Lejla and Mihanovi\'{c}, Vesna}, year = {2010}, pages = {113-114}, keywords = {u\v{c}enici s jezi\v{c}no-govornim poreme\'{c}ajima i specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, osnovna \v{s}kola, Osijek}, title = {U\v{c}enici s jezi\v{c}no-govornim poreme\'{c}ajima i specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju u osnovnoj \v{s}koli Ljudevita Gaja u Osijeku}, keyword = {u\v{c}enici s jezi\v{c}no-govornim poreme\'{c}ajima i specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, osnovna \v{s}kola, Osijek}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Osman\v{c}evi\'{c} Katki\'{c}, Lejla and Mihanovi\'{c}, Vesna}, year = {2010}, pages = {113-114}, keywords = {students with speech and language disorders and specific learning difficulties, primary school, Osijek}, title = {Students with speech and language disorders and specific learning difficulties in primary school Ljudevit Gaj in Osijek}, keyword = {students with speech and language disorders and specific learning difficulties, primary school, Osijek}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font