Pregled bibliografske jedinice broj: 589298
Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse
Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse // „Čovjek i govor“-Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema / Bakota, K., Kier, B., Pavičić Dokoza, K., Vuličević, K., Titl. B. i Šindija, B. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2012. str. 579-598
CROSBI ID: 589298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivno osnovnoškolsko obrazovanje – primjer iz prakse
(Inclusive primary education - example from the practice)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Duvnjak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
„Čovjek i govor“-Znanstveno-stručna monografija VII. međunarodnog simpozija verbotonalnog sistema
Urednik/ci
Bakota, K., Kier, B., Pavičić Dokoza, K., Vuličević, K., Titl. B. i Šindija, B.
Izdavač
Poliklinika SUVAG
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
579-598
ISBN
978-953-95195-8-0
Ključne riječi
inkluzija, osnovnoškolsko obrazovanje, stupanj i vrsta teškoće
(inclusion, primary education, type and degree of disability)
Sažetak
U razvijenijim zemljama svijeta praćenje razvoja ideje inkluzivnog obrazovanja povezuje se sa šezdesetim godinama prošlog stoljeća. Na takav način želi se učenike s teškoćama uspješnije osposobiti za kasniji suživot. Inkluzija podrazumijeva približavanje službi za podršku djetetu, a ne odvođenje djeteta u takve službe. Cilj rada je dobiti uvid u strukturu osnovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, ocijeniti status inkluzivnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kontekstu Deklaracije o ljudskim pravima. U radu se najprije govori o stanju osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj i izraženosti problema djece s teškoćama. Potom se daje pregled terminologije i načina za određivanje vrste i stupanja teškoće. Također je dan pregled zakonskih akata koji se odnose na prava djece s teškoćama i osoba s invaliditetom. Slijedi pregled primjera iz prakse i smjernice za razvijanje inkluzivne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek