Pregled bibliografske jedinice broj: 589147
Diskurzivna analiza prirodnih katastrofa u hrvatskim dnevnim listovima Jutarnji list i 24 sata
Diskurzivna analiza prirodnih katastrofa u hrvatskim dnevnim listovima Jutarnji list i 24 sata // The Bridges of Media Education: Book of Abstracts / Valić Nedeljković, Dubravka ; Kleut, Jelena (ur.).
Novi Sad: Odsek za medijske studije, Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 589147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskurzivna analiza prirodnih katastrofa u hrvatskim dnevnim listovima Jutarnji list i 24 sata
(Analysis of media discourse about natural disasters in Croatian daily newspapers Jutarnji list and 24 sata)
Autori
Jakopović, Hrvoje ; Knežević, Svjetlana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
The Bridges of Media Education: Book of Abstracts
/ Valić Nedeljković, Dubravka ; Kleut, Jelena - Novi Sad : Odsek za medijske studije, Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010
ISBN
978-86-6065-047-6
Skup
Second international conference Bridges of Media Education
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 20.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
analiza medijskog diskursa; prirodne katastrofe; hrvatske dnevne novine; faktor blizine; novinarska etika
(discourse analysis; natural disasters; Croatian daily newspapers; factor of proximity; journalism ethics)
Sažetak
Koristeći metodu diskurzivne analize medijskog sadržaja, analizirane su hrvatske dnevne novine Jutarnji list i 24 sata. Rezultati istraživanja pokazuju kako faktor blizine utječe na pristup izvještavanju o prirodnim katastrofama. Najčešće kršenje etičkih načela uočeno je u objavljenim fotografijama iz udaljenih i siromašnih zemalja. Uzevši u obzir veličinu i poziciju novinskih priloga u tiskovinama, utvrđeno je kako se o prirodnim katastrofama u neposrednoj blizini Hrvatske izvještava opširnije i profesionalnije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti