Pregled bibliografske jedinice broj: 589118
Prilagodba nastavnih sredstava slijepim i slabovidnim učenicima: Smjernice i upute za izradu prilagođenih taktilnih prikaza
Prilagodba nastavnih sredstava slijepim i slabovidnim učenicima: Smjernice i upute za izradu prilagođenih taktilnih prikaza. Zagreb: Hrvatski savez slijepih, 2012 (prirucnik)
CROSBI ID: 589118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodba nastavnih sredstava slijepim i slabovidnim učenicima: Smjernice i upute za izradu prilagođenih taktilnih prikaza
(Adjustment of teaching material for blind and partially sighted students: guidelines and instructions for adjustment of tactile maps and other materials)
Autori
Fajdetić, Andrea ; Nenadić, Karmen
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Hrvatski savez slijepih
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
64
ISBN
978-953-7225-06-3
Ključne riječi
prilagodba nastavnih sredstava; taktilni prikazi
(adjustment of teaching materiala; tactile maps and other materials)
Sažetak
Hrvatski savez slijepih je proveo projekt „Zajedno do optimalnog rješenja“ koji je sufinanciralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, a čiji je cilj bio unapređenje izrade taktilne kartografije kojom se u procesu obrazovanja služe slijepi i visoko slabovidni učenici. Cilj je bio definirati, dati preporuke i standarde koji bi se primjenjivali u budućim izradama taktilnih atlasa i drugih grafičkih prikaza kako bi oni bili pristupačni osobama s oštećenjem vida. Kako bi se postigli ciljevi, napravljen je pregled relevantne literature, prikupljene su informacije o dostupnim alatima te su intervjuirani stručnjaci za izradu taktilnih prikaza te slijepi i slabovidni učenici korisnici taktilnih izdanja Hrvatskog saveza slijepih. Na samom početku krenulo se od pretpostavke da najbolju valorizaciju svakog pojedinog rješenja prilagodbe prikaza mogu dati sami korisnici. Naš je stav bio da se tek konkretnom primjenom pojedino teoretsko rješenje može funkcionalno ocijeniti, prihvatiti kao dobro ili ocijeniti kao nedovoljno dobro ili loše. Sadržaji ove publikacije doprinose razumijevanju funkcioniranja učenika s oštećenjem vida što može doprinijeti kompetencijama stručnjaka u ovom području
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Andrea Fajdetić
(autor)