Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 588887

Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka


Stojković-Bošković, Sandra; Muzur, Amir; Herega, Damir razvoj djece i mladih
Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka // Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011. / Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011. str. 391-397


CROSBI ID: 588887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka
(Study with Disabilities-Model School of medicine faculty of Rijeka)

Autori
Stojković-Bošković, Sandra ; Muzur, Amir ; Herega, Damir razvoj djece i mladih

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011.

Urednik/ci
Vantić-Tanjić Medina

Izdavač
Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

Grad
Tuzla

Godina
2011

Raspon stranica
391-397

ISBN
978-80-7064-017-2

Ključne riječi
visoko obrazovanje, zakonska regulativa, studenti s invaliditetom, model podrške, obitelj, socijalna okolina
(higher education, legislation, students with disabilities, model of support, family, social envirnoment)

Sažetak
U Republici Hrvatskoj prava osoba s invaliditetom, pa tako i njihovo pravo na visokoškolsko obrazovanje, regulirana su čitavim nizom propisa od Ustava Republike Hrvatske, Konvencije o pravima osoba s invaliditetom čija je i Hrvatska potpisnica te Nacionalne strategije za izjednačavanje mogućnosti osoba s invaliditetom od 2007.g do 2015.godine. Sva sveučilišta u Republici Hrvatskoj ugradila su odredbu Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju u kojoj stoji da svi studenti imaju pravo na kvalitetan studij i obrazovni proces kako je predviđeno studijskim programom. Brojne prepreke koje se pojavljuju tijekom studija studenata s invaliditetom, vezanih uz njihov invaliditet i još uvijek neujednačenih načina postupanja, ne omogućuju studentima s invaliditetom realizirati svoje pravo na studiranje u skladu s željama i mogućnostima. Još uvijek nedorečena zakonska rješenja na koje studenti kontinuirano ukazuju na nepripremljenost nastavnog i administrativnog osoblja za rad sa studentima s invaliditetom, neprimjeren stav prema studentima s invaliditetom koji su uzrok još uvijek vrlo malom broju studenata s invaliditetom na našim učilištima. Sukladno gore navedenom i iskustvima u radu s osobama s invaliditetom Medicinski fakultet Rijeka pokrenuo je projekt uključivanja studenata s invaliditetom na naše učilište. Cilj ovog projekta je organizacija modela podrške obrazovanju studenata s invaliditetom na Medicinskom fakultetu u Rijeci. Predviđa se da će se organizacijom i implementacijom modela osigurati preduvjeti sustavne podrške studenata s invaliditetom na našem fakultetu. Prezentacijom rezultata projekta stvorit će se preduvjeti implementacije modela i na druga učilišta s ciljem uvažavanja specifičnosti individualnih potreba svakog studenta s invaliditetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Amir Muzur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stojković-Bošković, Sandra; Muzur, Amir; Herega, Damir razvoj djece i mladih
Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka // Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011. / Vantić-Tanjić Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2011. str. 391-397
Stojković-Bošković, S., Muzur, A. & Herega, D. (2011) Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka. U: Vantić-Tanjić Medina (ur.) Unapređenje kvalitete života djece i mladih 2011.. Tuzla, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, str. 391-397.
@inbook{inbook, author = {Stojkovi\'{c}-Bo\v{s}kovi\'{c}, Sandra and Muzur, Amir and Herega, Damir razvoj djece i mladih}, year = {2011}, pages = {391-397}, keywords = {visoko obrazovanje, zakonska regulativa, studenti s invaliditetom, model podr\v{s}ke, obitelj, socijalna okolina}, isbn = {978-80-7064-017-2}, title = {Studirati s invaliditetom- model Medicinskog fakulteta Rijeka}, keyword = {visoko obrazovanje, zakonska regulativa, studenti s invaliditetom, model podr\v{s}ke, obitelj, socijalna okolina}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Tuzla} }
@inbook{inbook, author = {Stojkovi\'{c}-Bo\v{s}kovi\'{c}, Sandra and Muzur, Amir and Herega, Damir razvoj djece i mladih}, year = {2011}, pages = {391-397}, keywords = {higher education, legislation, students with disabilities, model of support, family, social envirnoment}, isbn = {978-80-7064-017-2}, title = {Study with Disabilities-Model School of medicine faculty of Rijeka}, keyword = {higher education, legislation, students with disabilities, model of support, family, social envirnoment}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Tuzla} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font