Pregled bibliografske jedinice broj: 588872
Modeli tjelesnog odgoja budućnosti s aspekta menadžmenta
Modeli tjelesnog odgoja budućnosti s aspekta menadžmenta // Zbornik radova - IV Međunarodni seminar „Uloga sporta u očuvanju zdravlja“ / Bonacin, Dobromir (ur.).
Travnik: Edukacijski fakultet Univerziteta u Travniku, 2011. str. 69-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 588872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli tjelesnog odgoja budućnosti s aspekta menadžmenta
(Physical education models in future from management aspect)
Autori
Bonacin, Danijela ; Peneva, Boyanka ; Rađo, Izet
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova - IV Međunarodni seminar „Uloga sporta u očuvanju zdravlja“
/ Bonacin, Dobromir - Travnik : Edukacijski fakultet Univerziteta u Travniku, 2011, 69-73
ISBN
978-9958-640-23-0
Skup
IV Međunarodni seminar „Uloga sporta u očuvanju zdravlja“
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 01.12.2011. - 04.12.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tjelesni odgoj; konceptualni modeli; menadžment
(physical education; conceptual models; management)
Sažetak
Problemi Tjelesne i zdravstvene kulture koja se kao obvezni predmet provodi u osnovnim i srednjim školama jedno je od najkontroverznijih pitanja u kineziologiji današnjice. Ovo iz razloga što su se koncepti i modeli TZK mijenjali sukladno burnim političkim promjenama kroz 20. i 21. stoljeće u cijelom svijetu. Istodobno je brzi napredak znanosti uvjetovao formiranje novih interakcija, globalizacije, napuštanja i prihvaćanja novih paradigmi u školskim sustavima općenito, kao i pojavne oblike, prethodno nezmislivih integrativnih procesa. Te promjene nisu zahvatile samo neke izolirane segmente društva i socijalnih zajednica, već cijele kontinente, kao i druge oblike organiziranog tjelesnog vježbanja koji se mogu smatrati interkontinentalnim. Iz tih razloga, u ovom radu se raspravlja o pet mogućih koncepcija koje su već predstavljene (Peneva i Bonacin, 2011), ali ovaj put sa upravljačke pozicije, kako bi se pokušalo pravodobno pronaći adekvatna rješenja u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA