Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 588812

Globalno učenje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije


Braičić, Zdenko
Globalno učenje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 14 (2012), 1; 165-185 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 588812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Globalno učenje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije
(Global learning or education: a challenge to contemporary geography teaching)

Autori
Braičić, Zdenko

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 14 (2012), 1; 165-185

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
globalizacija ; zadaće nastave geografije ; modeli učenja ; stavovi
(globalisation ; geography teaching aims ; learning models ; pupils’ and)

Sažetak
Globalno učenje (globalno obrazovanje) predstavlja pedagoški odgovor na različite aspekte globalizacije u svim životnim sferama. Budući da koncept globalnog učenja zahtijeva interdisciplinarnu koncepciju kurikula, njegove se osnovne ideje ugrađuju u planove i programe različitih nastavnih predmeta. U radu se detaljnije raspravlja o mogućnostima njihova ostvarivanja u nastavi geografije. Naglasak je stavljen na određivanje ciljeva i zadaća nastave geografije, ugrađivanje novih sadržaja u nastavni plan i program, kao i nove metode i modele učenja. U drugom dijelu rada analiziraju se i uspoređuju stavovi učitelja geografije i učenika Gimnazije Sisak o fenomenu globalizacije koji se poučava u nastavi geografije. Rezultati su pokazali da su obje skupine ispitanika upoznate sa suvremenim značajkama globalizacije i njezinim pozitivnim i negativnim stranama. Uočeno je da učenici u osnovi pozitivnije doživljavaju globalizaciju negoli učitelji.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Braičić, Zdenko
Globalno učenje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 14 (2012), 1; 165-185 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Braičić, Z. (2012) Globalno učenje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 14 (1), 165-185.
@article{article, author = {Brai\v{c}i\'{c}, Zdenko}, year = {2012}, pages = {165-185}, keywords = {globalizacija, zada\'{c}e nastave geografije, modeli u\v{c}enja, stavovi}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1848-5189}, title = {Globalno u\v{c}enje ili obrazovanje: izazov za suvremenu nastavu geografije}, keyword = {globalizacija, zada\'{c}e nastave geografije, modeli u\v{c}enja, stavovi} }
@article{article, author = {Brai\v{c}i\'{c}, Zdenko}, year = {2012}, pages = {165-185}, keywords = {globalisation, geography teaching aims, learning models, pupils’ and}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1848-5189}, title = {Global learning or education: a challenge to contemporary geography teaching}, keyword = {globalisation, geography teaching aims, learning models, pupils’ and} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font