Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 588768

Partnerstvo pedagoga i vaspitača u podsticanju razvoja i učenja predškolske dece


Jevtić, Bisera
Partnerstvo pedagoga i vaspitača u podsticanju razvoja i učenja predškolske dece // Sinteze (Kruševac), 1 (2011), 51-65 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 588768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Partnerstvo pedagoga i vaspitača u podsticanju razvoja i učenja predškolske dece
(Partnership Teachers and educators in promoting development and learning of preschool children)

Autori
Jevtić, Bisera

Izvornik
Sinteze (Kruševac) (2217-902X) 1 (2011); 51-65

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
partnerstvo; tim; podsticanje; razvoj; učenje
(partnership; team; encouraging; developing; learning)

Sažetak
: Predškolsko detinjstvo je najburniji period razvoja i svaki od uzrasta u okviru ovog detinjstva ima svoje specifičnosti. Vođenje računa o ovim specifičnostima, kao i individualnim karakteristikama svakog deteta, uslov je uspešnog vaspitno- obrazovnog rada. Fleksibilnost, dinamičnost i otvorenost za stalne razmene sa okolinom u programskom modelu koji se odvija u predškolskoj ustanovi, zahteva međusobnu saradnju pedagoga i vaspitača. U ovom radu, autor polazi od humanih pretpostavki partnerstva i timskog rada, a zatim istraživački dovodi u vezu uverenost vaspitača u njihovu samoefikasnost i stavove o partnerstvu u cilju efikasnijeg podsticanja razvoja i učenja predškolske dece. Glavna postavka je da će višestruka ukrštanja između samoefikasnosti u socijalnoj interakciji sa pedagozima, stavova o timskom radu i neutralnih varijabli, dati korisna saznanja za pedagošku teoriju i vaspitnu praksu. Rad nudi nova saznanja o partnerskim aktivnostima, načinima i metodskim postupcima, kao i oblicima komunikacije koji doprinose podsticanje razvoja i učenja predškolske dece, pri čemu je prepoznata tematika i za nova istraživanja.

Izvorni jezik
Srp

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Jevtić, Bisera
Partnerstvo pedagoga i vaspitača u podsticanju razvoja i učenja predškolske dece // Sinteze (Kruševac), 1 (2011), 51-65 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jevtić, B. (2011) Partnerstvo pedagoga i vaspitača u podsticanju razvoja i učenja predškolske dece. Sinteze (Kruševac), 1, 51-65.
@article{article, author = {Jevti\'{c}, Bisera}, year = {2011}, pages = {51-65}, keywords = {partnerstvo, tim, podsticanje, razvoj, u\v{c}enje}, journal = {Sinteze (Kru\v{s}evac)}, volume = {1}, issn = {2217-902X}, title = {Partnerstvo pedagoga i vaspita\v{c}a u podsticanju razvoja i u\v{c}enja pred\v{s}kolske dece}, keyword = {partnerstvo, tim, podsticanje, razvoj, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Jevti\'{c}, Bisera}, year = {2011}, pages = {51-65}, keywords = {partnership, team, encouraging, developing, learning}, journal = {Sinteze (Kru\v{s}evac)}, volume = {1}, issn = {2217-902X}, title = {Partnership Teachers and educators in promoting development and learning of preschool children}, keyword = {partnership, team, encouraging, developing, learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font