Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 58824

Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol


Crnobrnja, Biljana
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 58824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol
(Problems in personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in integration setting in corelation with age and gender)

Autori
Crnobrnja, Biljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
31.10

Godina
1997

Stranica
37

Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana

Neposredni voditelj
Žic,Anamarija

Ključne riječi
učenici usporenog kognitivnog razvoja;osobna i socijalna adaptacija;dob;spol
(students with developmental disability;personal and social adaptation;age;gender)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi relacije dobi i spola sa teškoćama osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja.U svrhu istraživanja formiran je uzorak ispitanika kojeg čini 29 učenika usporenog kognitivnog razvoja,koji su polaznici prvog do osmog razreda redovna osnovne škole u dobi od 8.6 godina do 14.6 godina.Pritom je korišten novi instrument Behavior Rating Profile-2,BRP-2(Brown i Hamill,1990.).Rezultati su pokazali da je ovaj instrument omogućio uvid u adaptivno ponašanje učenika usporenog kognitivnog razvoja,redovnih škola Skalom procjene učenika:od strane samih vršnjaka i od strane nastavnika.Rezultati su pokazali neznatnu razliku u adaptivnom ponašanju između dječaka i djevojčica.Pronađeno je da čak i nastavnici imaju različit pristup djevojčicama,a različit prema dječacima u korist ovih prvih. Utvrđivanje korelacije između dobi i adaptibilnosti također nije pokazalo značajnije rezultate.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Crnobrnja, Biljana
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Crnobrnja, B. (1997) 'Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol', diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Crnobrnja, Biljana}, year = {1997}, pages = {37}, keywords = {u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, osobna i socijalna adaptacija, dob, spol}, title = {Te\v{s}ko\'{c}e osobne i socijalne adaptacije u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj \v{s}koli u odnosu na dob i spol}, keyword = {u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, osobna i socijalna adaptacija, dob, spol}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Crnobrnja, Biljana}, year = {1997}, pages = {37}, keywords = {students with developmental disability, personal and social adaptation, age, gender}, title = {Problems in personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in integration setting in corelation with age and gender}, keyword = {students with developmental disability, personal and social adaptation, age, gender}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font