Pregled bibliografske jedinice broj: 58824
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol, 1997., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 58824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol
(Problems in personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in integration setting in corelation with age and gender)
Autori
Crnobrnja, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
31.10
Godina
1997
Stranica
37
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Neposredni voditelj
Žic,Anamarija
Ključne riječi
učenici usporenog kognitivnog razvoja;osobna i socijalna adaptacija;dob;spol
(students with developmental disability;personal and social adaptation;age;gender)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi relacije dobi i spola sa teškoćama osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja.U svrhu istraživanja formiran je uzorak ispitanika kojeg čini 29 učenika usporenog kognitivnog razvoja,koji su polaznici prvog do osmog razreda redovna osnovne škole u dobi od 8.6 godina do 14.6 godina.Pritom je korišten novi instrument Behavior Rating Profile-2,BRP-2(Brown i Hamill,1990.).Rezultati su pokazali da je ovaj instrument omogućio uvid u adaptivno ponašanje učenika usporenog kognitivnog razvoja,redovnih škola Skalom procjene učenika:od strane samih vršnjaka i od strane nastavnika.Rezultati su pokazali neznatnu razliku u adaptivnom ponašanju između dječaka i djevojčica.Pronađeno je da čak i nastavnici imaju različit pristup djevojčicama,a različit prema dječacima u korist ovih prvih.
Utvrđivanje korelacije između dobi i adaptibilnosti također nije pokazalo značajnije rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski