Pregled bibliografske jedinice broj: 588083
Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece
Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece // Didaktički putokazi, 62 (2012), 2; 2-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 588083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece
(Differences in factors associated with boosting self-esteem in preschool children)
Autori
Sindik, Joško ; Vojnović, Narcisa ; Lukač, Anđela ; Šimunović, Ida
Izvornik
Didaktički putokazi (1512-5998) 62
(2012), 2;
2-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
djeca; samopoštovanje; razlike; dječji vrtić; roditelji
(children; self-esteem; differences; kindergarten; parents)
Sažetak
Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Cilj ovog istraživanja odnosi se na ispitivanje razlika u zastupljenosti različitih čimbenika koji doprinose razvoju samopoštovanja kod predškolskog djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoje razlike u procijenjenoj zastupljenosti u: izvorima znanja o razvoju samopoštovanja djeteta koje roditelji koriste u odgoju, načinima na koje roditelji potiču samopoštovanje djeteta, načinima pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, informacijama koje roditelji najčešće dobivaju od strane odgojiteljica. Roditelji općenito pokazuju velik interes za razvoj samopoštovanja kod djece, i u tome percipiraju važnost vlastite roditeljske) uloge, važnost predškolske ustanove te koordinacije zajedničkog napora roditelja i predškolske ustanove u funkciji poticanja djetetova samopoštovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
196-1962766-2751 - Populacijska struktura Hrvatske - antropogenetički pristup (Rudan, Pavao, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za antropologiju,
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti